• 5 100
  • 24

شناسایی متوفی به علت متلاشی شدن سرش قابل تشخیص نیست

تصادف هولناک زن با اتوبوس بی آرتی

یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:53
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جان باختن خانمی که در حال گذر از تقاطع طالقانی - ولیعصر بود خبر داد. وی در تصادف با اتوبوسی در حال حرکت در خط ویژه بی آرتی راه‌آهن تجریش در دم جان باخت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جان باختن یک عابر در تصادفی با یک اتوبوس خط بی آرتی خبر داد.

حسن عباسی گفت: صبح امروز یکشنبه، خانمی که در حال گذر از تقاطع طالقانی - ولیعصر بود در تصادف با اتوبوسی در حال حرکت در خط ویژه بی آر تی راه‌آهن تجریش در دم جان باخت.

سرهنگ پرویز حسینی، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ نیز گفت:‌ در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در حوالی چهارراه ولیعصر عابر در دم جان سپرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ افزود:‌ در هنگام عبور عابر پیاده چراغ عابر قرمز بود و پلیس راهنمایی و رانندگی هم اکنون در حال بررسی سرعت اتوبوس و جزئیات حادثه هستند.

این تصادف در ساعت 7:06 صبح روی داده است و به علت متلاشی شدن سر عابر تشخیص هویت وی ممکن نیست.(شبکه خبر)

به اشتراک گذاری
کد خبر : 1825493259685735477
برچسب‌ها : حسن عباسی بی آر تی
لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی:

نظرات شما ( 24 نظر )

سلام. می خواهم برایتان از ضعفی بنویسم که دردآور است. ضعفی که شاید کمتر کسی آن را بیان کند. شمایی که اخبار برگزیده تان می شود فیلم زنده سوزاندن خلبان اردنی، یا بسیاری خبرهایی که درج تصویر و فیلم از آن ها، از جنبه ی روانشناختی ممنوعه هستند، چه چیزی به مخاطب می خواهید بفهمانید؟! می خواهید شدت عمل داعش را نشان دهید؟ یا شاید از دیدن رنج کشیدن یک انسان لذت می برید؟ اگر نیت شما خیر است، منتشر کردن متن خبر بسنده می کند. اگر شما تصویر جنازه یا فیلم زنده زنده سوزانده شدن یک انسان را منتشر می کنید و با آب و تاب منعکس می کنید و صرفا جهت اطلاع، از عبارت دیدن این فیلم به افراد حساس(!) و کم سن و سال توصیه نمی شود استفاده می کنید، چه هدفی دارید؟! جز این که فقط بازدید سایت را بالا ببرید؟ اما بالابردن تعداد بازدیدهای سایت، به چه قیمتی؟ به قیمت پا گذاشتن روی نوع دوستی و انسانیت؟ شما اگر نیت خیری دارید، خودتان را جای همان خلبان اردنی بگذارید که انسانیت یعنی این که هر چیزی که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران نپسندید. اگر شما جای او بودید از این که فیلم زنده زنده سوزاندن و زجر کشیدنتان را جهت سرگرمی و از روی کنجکاوی ببینند ناراحت نمی شدید؟ اگر خدای نکرده به فجیع ترین شکل ممکن بمیرید، آیا ناراحت نمی شوید که مردم دور و بر آن جمع شوند و فیلم و عکس بگیرند و خبرنگاران تصاویر جسد متلاشی شده تان را در اینترنت منتشر کنند و راجع به آن نظر بدهند؟! اصلا خودتان را جای عزیزان کسی بگذارید که خبر و عکس مرگ فجیعش در اینترنت منتشر شده. آن خانواده ی بیچاره چه گناهی کرده که باید مردم به زجر و دردش اضافه کنند و باعث شوند که هیچوقت آن خانواده نتواند مرگ دردناک عزیزش را فراموش کند؟ شمایی که خبر متلاشی شدن سر یک شهروند زیر چرخ اتوبوس را منتشر می کنید، اگر خدای نکرده یکی از عزیزانتان بود هم با این تب و تاب خبر مرگش را می نوشتید؟ شما حتی حیفی تان می شود اگر از عبارت متاسفانه در درج چنین اخباری استفاده کنید. چرا شما به عنوان دست اندرکاران یک روزنامه ی اینترنتی، از عواقب انتشار تصاویر و فیلم های فجیع بر روی روح و روان مردم جامعه آگاه نیستید؟ دیدن مکرر چنین مطالبی، رفته رفته جامعه را نسبت به واکنش نشان دادن به موقعیت های مشابه بی تفاوت می کند. مساله سر حساس بودن و حساس نبودن نیست. مساله سر انسانیت است. تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی.
دوست عزیز اینها واقعیتهای جامه هستن كه دل هر بیننده را می لرزاند . اما باید گفت و دید تا بیشتر انسانها احتیاط كنن
واقعا واسه راننده هامون متاسفم كه فقط فكرشون زود رسیدنه
مدرسه من یک خیابان پایین تر از محل حادثه اس طبق گفته یکی از دوستام که شاهد ماجرا بوده این خانم در حال رد شدن از خیابان بوده که لیز میخوره چون اون روز صبح هم بارون شدیدی اومده بود و بعد از اون اتوبوس با این خانوم تصادف میکنه . منم وقتی جنازه اون خانوم رو دیدم فقط بدنش باقی مونده بود و سرش به کلی متلاشی شده بود و قسمتی از مغزش هم کنارش ریخته شده بود
تقاطع یعنی نقطه قطع شدن که مسیر از هم جدا می شود در تقاطع خط عابر پیاده وجود ندارد پس اظهارنظر بی خود نکن , عابر پیاده مقصر بوده که چراغ قرمز را رعایت نکرده , لطفا کاربران اظهارنظر و کار کارشناسی نکنند مملکت پلیس و کارشناس راهنمایی و رانندگی دارد و افسران ترافیک پلیس خود می دادند که راننده چند درصد مقصر بوده و عابر چند درصد
راننده اتوبوس هیچ گناهی ندارد. همه ما سوار این اتوبوسها میشیم. یه روز بخاطر اینکه حرکتشون کنده به راننده گیر میدیم. یه روز وقتی تصادف میشه باز گیر میدیم راننده سرعتش بالا بود. من خودم یه آقایی رو دیدم که بخاطر کند رفتن همین خط تجریش راه اهن به راننده ناسزا هم میگفت پشت سرش.
اگه اشتباه نکنم محل حادثه تقاطع خیابان ولیعصر،طالقانی بوده جایی که خط عابر پیاده هست،جایی که خودرو حتی در چراغ سبز نیز بایستی با احتیاط حرکت کنه ،این اتوبوس انقدر سرعت داشته که نتونسته خودرو رو مهار کنه دیگه.
بله دقیقا حادثه تقاطع چهاراه ولیعصر و طالقانی اتفاق افتاد. فرمایش شما در مورد لاین ماشبن رو درسته . کما اینکه تو ساعت های اولیه روز خیلی شلوغ نیست اون مسیر . ولی این حادثه تو خط ویژه اتفاق افتاد. خدا این خانم جوان رو رحمت کنه و به خانواده اش صبر بده . همون طور اون راننده که با حالی که ما دیدیم کارش به جنون نکشه خیلی خوبه. اما واقعا باید به این هشدارها توجه کرد . چراغ قرمز اون چهارراه یک دقیقه است. آیا ایستادن پشت این چراغ برای افراد جوان و تحصیل کرده ای مثل ایشون کار سختیه . کافیه نیم ساعت کنار زیرگذر عابر پیاده ولیعصر بیاستید . خواهید دید مردم چطور با جوون خودشون بازی میکنند و حاضر نیستند تنها چند قدم پیاده روی کنند . درحالی که تمام پله هاش برقیه و تو این مدت که من هرروز دارم ازش استفاده میکنم خراب ندیدم. بعضا خودمون هستیم که بی محابا سلامت خودمون و آینده دیگران رو به مخاطره می اندازیم.
نمیدونم تا کی باید فرهنگ غلط ترافیکی مون و کنار بزاریم از خودم بگم که صبر و تحمل ندارم چراغ قرمز سبز بشه و از خط عابر رد بشم تا صحبت تصادف میشه انگشت اتهاممون و به سمت خودرو ساز و خودرو سازی میبریم بله شاید خوردرو خودرو ساز مقصر باشند ولی فرهنگ غلط رانندگی ما همه ما هممون مقصریم هممون داریم بد رانندگی میکنیم شاید برخی اقدامات ما زمینه ساز فرهنگ غلط بشه به طور مثال وقتی اتوبوس ها به بخش خصوصی واگذار میشه طرف واسه اینکه پول بیشتری در بیاره مجبور از خطوط قرمز راهنمایی و رانندگی رد بشه مجبور از سرعت مجاز تجاوز کنه مسافر بیشتری سوار کن و کلمه حول بده و آقا / خانم برو تو و فشار های زیاد درون اتوبوس پس بهتره طوری برنامه ریزی کنیم طرح بدیم که عواقبش و در نظر بگیریم با این روش خصوصی سازی ناوگان حمل و نقل کاری از پیش نمیبریم مگر رویه هایی اصلاحی یا تشویقی به رانندگان بدهیم مثل روغن موتور رایگان لاستیک با تخفیف و .... که راننده هم واسه زود رسیدن به ایستگاه جان یک مسافر و بین راه نگیره ولو اینکه از خط عابر عبور نکرده باشه یا چراغ قرمز باشه یادمون باشه همیشه حق با عابر پیادست دوستار جام جم سهیل دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری
سلام اگه اسمشون بی ار تی هست پس باید خط جدا داشته باشن و حفاظت شده باشن تا عابری نتونه وارد حریم اونا بشه.ثانیا ما نفهمیدیم این اتوبوسا تندرو هستن یا کند رو چرا که میگن این اتوباسا سرعتشون کمتر از حد مجاز شده یعنی از حالت تندور خارج شدن پس باید قاعدتا کنترل ماشین دستشون باشه.راننده هم خیلی کم مقصره کسانی که نظر میدن برا خودشون بیان بشینن پشت صندلی راننده و رانندگی کنن اونم برا حقوق ناچیز و هزارتا مشکلات و بدبختی و .... بعد هم عابر مقصر هست نه راننده خدا میدونه که چه کسی مقصر هست ولی مردم ما از زور مشکلات سر به هوا شدن و حال خوبی ندارن همه جوری اتفاق میفته.حالا راننده بدبخت باید تا اخر عمرش تاوان پس بده قانون های ما هم قانون نیستن چرا که عابران هم باید مقصر شناخته بشن.
بسیاری از راننده ها رانندگی بلد نیستن كاملا قابل قبوله اما عابر پیاده ها هم فكر می كنن چراغ راهنما تزئینیه. فرهنگ هر دو طرف باید اصلاح بشه
راننده اتوبوسا جوری گاز میدن انگار یه ماشین كوچولو هستن وهمه باید بهشون راه بدن كاش روزی برسه شعور اجتماعی و فرهنگی بیشتری در رانندگی مردم دیده بشه
لطفا به این راننده های اتوبوس اول رانندگی یاد بدید بعد بزارید پشت فرمون یه اتوبوس که جون 50 تا مسافر دست شه.
این تصاویری که گذاشتن مثبت چند؟؟
با سلام. متاسفانه هیچ نظارتی روی برخورد راننده ها و نوع رانندگی اونها نیست. هر طور بخوان عمل میکنن. چند وقت قبل هم خط 7 تیر یه همچین تصادفی صورت گرفت و بنده ی خدا در جا فوت کرد. جالب اینکه جنازه نزدیک به دو ساعت هم همون جا با اون وضعیت دلخراش افتاده بود. امیدوارم روزی شاهد فرهنگ در زمینه ی رانندگی باشیم.
باید راننده اتوبوس ب مجازات برسه تا برای بقیه راننده ها درس عبرت شه......