باند سه نفره سارقان منزل و مغازه که در پوشش کارگران شهرداری اقدام به سرقت از مغازه ها و منازل مسکونی می کردند با تلاش ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر شناسایی و دستگیرشدند.
کد خبر: ۷۶۸۱۰۴
نظافتچی ها، خانه ها را جارو کردند + عکس

سرهنگ سید حسین سید حقیقی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی شکایت​های متعدد اهالی رجایی شهر مبنی بر سرقت منزل و مغازه ها پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله جند تیم عملیاتی با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که سارقان از متهمان سابقه داری هستند که با پوشیدن لباس کارگران شهرداری، اقدام به سرقت از منازل و مغازه ها می کنند.با تلاش ماموران محل اختفای آنها در شهرک بهداری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پس از محاصره مکان مورد نظر زمانی که هر سه سارق در خواب بودند، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ سید حقیقی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ابزاری شامل قیچی آهن بر، دو دستگاه دریل و سنگ فرز مخصوص بریدن قفل، تابلو فرش، تلویزیون، دستگاه پخش و باند، رایانه، پرینتر، اسکنر کشف شد.

متهمان در بازجویی های ماموران ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با تشکیل باندی معروف به باند دالتون ها با پوشیدن لباس کارگران شهرداری به بهانه نظافت محله ها در ساعات خلوت شبانه روز با استفاده از قیچی آهن بر، قفل درب ورودی را تخریب و از منازل و مغازه ها سرقت می کردند.

اعضای باند مذکور تا کنون به ۱۵ فقره سرقت در مناطقی از باغستان، رجایی شهر، شاهین ویلا، دهقان ویلا، جهانشهر، گلشهر و دولت آباد اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان ضمن هشدار به شهروندان در حفاظت فیزیکی و ایمنی منرلشان از آنها خواست تا نسبت به رفت و آمد مشکوک افراد متکدی، فالگیر، رمال، نظافتچی در اطراف منزل و یا محل کسبشان حساس بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد پلیس را مطلع کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وزیری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
از شما تقاضا تمنی استدعا میكنیم كسانی كه با سوابق فراوان دستگیر میشوند چهره آننها نشان داده شود تا هم برای خود آنها تنبیهی باشد ( البته اگر باشد ) و هم اینكه لا اقل با شناخت چهره آنها افراد بیشتری به دام آنها نیفتند و موضوع قوه قضائیه را در این مورد به ترتیبی حل بفرمائید با تشكر

نیازمندی ها