نامه نمایندگان به دو قوه مقننه وقضائیه

اسامی170 نامزدمتخلف مجلس را اعلام کنید

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به روسای قوه مقننه و قضایی خواستار اعلام اسامی نامزدهای متخلف مجلس هشتم که از رحیمی پول دریافت کردند شدند.
کد خبر: ۷۶۵۸۰۰
اسامی170 نامزدمتخلف مجلس را اعلام کنید

نامه ای از سوی نمایندگان مجلس به روسای قوای مقننه و قضایی تدوین شده است که در آن خواستار اعلام اسامی 170 نامزد متخلف مجلس که از رحیمی معاون اول رئیس جمهور پیشین پول دریافت کرده اند، شدند.

متن نامه که به امضای 23 نماینده مجلس خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی نوشته شده است به شرح زیر است:

احتراما به طوری که حضرت عالی استحضار دارید آقای رحیمی معاون متخلف رئیس جمهور دولت دهم اشعار نموده است که به 170 نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم، پول پرداخت نموده است.

افکار عمومی مجدانه از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی کسانی که از ایشان پول اخذ نموده اند را دارند و لذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گران سنگ قوه قضاییه بذل توجه به عمل آورید.

علاوه بر این نمایندگان در نامه ای به ریاست قوه قضاییه نیز خواستار اعلام اسامی نامزدهای متخلف مجلس هشتم شدند.

متن کامل این نامه نیز به شرح زیر است:

با سلام و آرزوی توفیق برای حضرت عالی و خدمتگزاران صدیق و دلسوز قوه قضاییه به پاس نعمتی که خداوند به بی همتا بر ما نهاده است و اعتماد ملت را به نمایندگانشان معطوف داشته است و به پاس سوگندی که در راه حفظ دین و آیین و تامین حقوق ملت یاد کرده ایم و به خاطر علاقمندی و دلسوزی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهیدان و اعتلای این آب و خاک لازم می دانیم ضمن سپاسگزاری از اقدامات اخیر قوه قضاییه در محاکمین مفسدین اقتصادی، در جهت تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی خواستار اعلام اسامی 170 نماینده و نامزده مجلس هشتم که از آقای رحیمی معاون متخلف رئیس جمهور دولت دهم پول اخذ نموده اند، می باشیم.

این کمترین حق ملت رشید اسلامی است که اطلاعات کافی از این افراد داشته باشند.

فرصت را برای تجدید احترام و آمادگی برای همکاری در همه زمینه ها با آن قوه محترم و شخص جنابعالی محترم می شماریم و بار دیگر برای شما و همه همکارانتان آرزوی توفیق داریم.

این نامه به امضای 23 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها