دو زن که با همدستی دو سارق سابقه‌دار، رانندگان را شکار کرده و به بهانه ایجاد مزاحمت آنها را کتک زده و خودرویشان را سرقت می‌کردند، در جریان آخرین دزدی خود دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۵۳۵۲
دام 2 زن برای رانندگان مسافربر

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مرد راننده‌ای دو زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروی سواری‌اش کرد و به سمت شهرستان بهارستان در غرب تهران حرکت کرد.

زمانی که راننده به شهرک صالحیه این شهر رسید، دو مسافر زن که ادعا می‌کردند با هم خواهر هستند به بهانه این که کیف پول‌شان را گم کرده‌اند از راننده خواستند مقابل خانه‌ای توقف کند که آنها کرایه را برایش بیاورند. پس از رسیدن به مقصد، دو مرد با پیاده شده از خودرویی به سمت راننده آمده و او را بشدت کتک زدند. دو زن جوان هم قصد سرقت خودرو را داشتند که با دخالت شاهدان ماجرا ناکام ماندند.

اهالی یکی از زن‌ها و دو مرد همدستش را دستگیر کردند اما زن دیگر موفق به فرار شد. ماموران که از طریق تماس اهالی متوجه ماجرا شده بودند، خود را به آنجا رسانده و سه متهم دستگیر شده و شاکی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ابتدا شاکی به افسر پرونده گفت: در محل حادثه منتظر بودم تا یکی از زن‌ها از خانه کرایه بیاورد که این دو مرد از راه رسیده و مرا بشدت کتک زدند. آنها با هم همدست بودند و می‌خواستند خودرویم را سرقت کنند.

با طرح این شکایت، ماموران به تحقیق از سه متهم پرونده پرداخته که آنها مدعی شدند، دو زن مسافر از اقوام آنها بوده و راننده مزاحم آنها شده بود، به همین دلیل او را کتک زدند و سرقتی در کار نبوده است.

در حالی که تحقیقات از آنها و جستجو برای دستگیری دیگر همدست فراری آنها ادامه داشت، ماموران در بررسی بانک مجرمان حرفه‌ای متوجه شدند این سه نفر سابقه سرقت، کیف‌قاپی و زورگیری دارند و حتی متهم زن که مونا نام دارد، چند ماه پیش با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده است.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مــــرحله جدیدی شد و متــــهمان تحت بازجویی دوباره قرار گرفتند. یکی از متهمان به نام وحید به افسر بازجو گفت: من و همدستانم بر اساس نقشه، سرقت‌هایمان را انجام می‌دادیم. مونا و مریم ـ متهم فراری ـ به‌عنوان مسافر سوار خودروهای پراید، پژو و سمند در شهر تهران و شهرستان بهارستان در غرب استان تهران می‌شدند و در میانه راه، مدعی می‌شدند کیفشان گم یا سرقت شده است. با این ترفند و به بهانه آوردن پول، راننده را به محلی خلوت کشانده و دقایقی بعد من و همدستم به رانندگان حمله کرده و پس از کتک زدن راننده، خودرو را سرقت می‌کردیم.

در ادامه تحقیقات، دیگر عضو فراری این باند دو روز پیش دستگیر شد.

سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: با اعتراف اعضای این باند به سرقت از رانندگان، برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از متهمان برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد. افرادی که در دام اعضای این باند گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی این شهر از متهمان شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها