فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که قدرت حزب الله لبنان برگرفته از همت، ایمان و راه مقاومت است، گفت: پاسخ ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی یکی است.
کد خبر: ۷۶۵۱۶۰
پاسخ ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی یکی است

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری عصر جمعه این مطلب را در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره در تالار بزرگ کشور و در جمع خبرنگاران عنوان کرد. شهدای قنیطره شامل 6 عضو حزب الله لبنان و سردار محمدعلی الله دادی عضو سپاه قدس ایران بودند که یکشنبه گذشته هنگام عبور از بلندیهای جولان سوریه هدف راکتهای بالگردهای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

حزب الله لبنان برای انتقام خون این شهدا روز چهارشنبه گذشته دست به عملیات موشکی علیه نیروهای رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا کرد که منجر به هلاکت 15 صهیونیست شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات حزب الله تصریح کرد: پاسخی که به رژیم صهیونیستی داده شد، حداقل پاسخ بود.

وی گفت: قدرت مقاومت برگرفته از راه انقلاب اسلامی است و امیدواریم این پاسخ، درس عبرتی شده باشد که دیگر از این غلط ها نکنند.

سردار جعفری، دلیل اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را وحشت از مقاومت بیان کرد و افزود: آنها از مقاومت و بویژه تحرک فرماندهان موثر حزب الله وحشت دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنها خود می دانستند زمانی که دست به چنین کاری زدند باید منتظر چنین پاسخی باشند.

وی افزود: همانطور که خون شهدای ما یکی است جواب ما و حزب الله نیز یکی خواهد بود.

در تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در شهرک مرزی قنیطره در بلندی های جولان سوریه، 6 رزمنده حزب الله از جمله جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه فرمانده شهید حزب الله و محمد عیسی فرمانده میدانی نیروهای این گروه و همچنین سردار محمد علی الله دادی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران شهید شدند.

مجموعه شهدای القنیطره از نیروهای مقاومت اسلامی چهارشنبه گذشته نیز در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی به خودرو نظامی صهیونیست ها در مزارع اشغالی شبعا حمله کردند. این خودرو حامل تعدادی از افسران و سربازان رژیم صهیونیستی بود.

این عملیات منجر به نابودی برخی از تجهیزات دشمن صهیونیستی و مرگ تعدادی از نیروهای نظامی آنان شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در جریان حمله خمپاره ای حزب الله به خودروی نظامی صهیونیست ها دستکم 15 تن هلاک شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها