چال کردن قطعات خودرو در حیاط خانه

خودرویی که توسط صاحبش به سرقت رفت !

پنج عضو یک باند که با ایجاد تصادف‌ ساختگی، از شرکت بیمه کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند و یک پزشک و سه عضو دیگر این باند نیز تحت تعقیب پلیس هستند.
کد خبر: ۷۶۴۴۲۸
تصادف‌های ساختگی، ترفندی برای کلاهبرداری از بیمه

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تماس گرفت و گفت: هنگام دریافت بیمه نامه از یکی از شعبات بیمه در شهرستان گچساران، مشاهده کردم دو مرد در جریان تصادف مصدوم شده و برای دریافت خسارت مراجعه کرده‌اند که در میان گفته‌هایشان متوجه شدم تصادف‌ آنها ساختگی بوده و قصد کلاهبرداری از بیمه را دارند. با اطلاعاتی که این شهروند دراختیار پلیس قرار داد، تحقیقات آغاز و معلوم شد گفته‌های این شهروند صحت دارد و متهمان ازاعضای یک باند کلاهبرداری هستند.

با تشکیل پرونده و هماهنگی‌ قضایی، کارآگاهان به شهرستان گچساران اعزام و دو روز پیش موفق به دستگیری پنج متهم در این رابطه شدند.

پس از انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها در بازجویی اعتراف کردند، قصد کلاهبرداری 76 میلیون تومانی از نمایندگی یکی از شرکت‌های بیمه را داشتند.

یکی از متهمان گفت: پیش از اجرای نقشه ابتدا یک یا دو نفر از همدستانم به مطب یک پزشک می‌رفتند و آن پزشک در قبال دریافت پولی، آنها را از ناحیه پا یا دندان، به‌گونه‌ای دچار صدمه می‌کرد که وانمود شود این صدمات بر اثر تصادف رخ داده است. پس از این مرحله، دیگر اعضای باند با یک موتورسیکلت و خودروی سواری به حومه شهر می‌رفتیم و طبق نقشه‌ یک نفر به‌ عنوان مصدوم و دیگری به‌ عنوان راننده خاطی ایفای نقش می‌کرد سپس وقتی پلیس و اورژانس به محل مراجعه و موضوع را بررسی می‌کردند، گمان می‌کردند تصادفی رخ داده و این در حالی بود که همه اینها ترفندی برای کلاهبرداری از بیمه بوده است.

سرهنگ علی کاشانی، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: تحقیقات از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان در حالی ادامه دارد که سه نفر از همدستان فراری اعضای این باند و پزشکی که با آنها همدست بوده، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها