دستگیری 79 سارق در قالب 10 باند

فروشندگان گوشت الاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در عملیات هدفمند پلیس، 79 سارق در قالب 10 باند دستگیر شدند که یک باند 3 نفره گوشت‌های سرقتی را به رستوران‌ها می‌فروخت و حتی در اعترافات بیان کردند که اقدام به فروش گوشت الاغ به رستوران‌ها نیز کرده‌اند.
کد خبر: ۷۶۳۶۹۰
فروشندگان گوشت الاغ دستگیر شدند

سردار حسین ساجد‌‌ی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از آغازین ساعت بامداد تا هم اینک همکاران ما در مجموعه آگاهی طی عملیات گسترده در تهران و چند شهرستان همجوار توانستند 79 سارق را در قالب 10 باند دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از این 79 سارق در قالب 10 باند زورگیر، سارق منزل، سارق خودرو، مواد مخدر و حتی زورگیر از افراد مسن بوده‌اند.

وی با بیان این مطلب که یکی از این باندها به زورگیری از افراد مسن می‌پرداخت، گفت: اعضای این گروه با مراجعه به درب منازل و اغفال زنان مسن به سرقت از آنها می‌پرداختند.

سردار ساجدی‌نیا به سرقت گوشت از قصابی‌ها اشاره کرد و افزود: یک باند از این سارقان دستگیر شده از قصابی‌ها گوشت‌ها را به سرقت برده و به رستوران‌ها می‌فروختند و در اعترافات خود عنوان داشتند که حتی از شهرهای دیگر گوشت الاغ خریده و به رستوران‌ها در تهران می‌فروختند که هم اکنون اعضای این گروه در حال بازجویی هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پیش از 60 درصد دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند حتی گروهی از آنها در چند ماه گذشته آزاد شده‌اند.

وی میانگین سنی سارقان دستگیر شده را 20 تا 30 سال عنوان کرد و افزود: به مالباختگان نیز اطلاع داده شد تا برای شناسایی اموال خود مراجعه کنند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: مالباختگانی که در زمینه لاستیک خودرو و رادیو ضبط تشکیل پرونده داده‌اند و اموالشان از سال 90 به بعد در همین 2 مورد به سرقت رفته است می‌توانند به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی در مورد آمادگی پلیس تهران بزرگ برای خرید نوروزی شهروندان نیز گفت: هم اکنون عوامل انتظامی در محدوده بازار حضور دارند و گشتی‌های پلیس افزایش یافته‌اند و پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای امنیت در خریدهای نوروزی شهروندان به کار خواهد بست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها