«جام‌جم» در گفت‌و‌گو با کارشناسان، ضرورت و سرنوشت لایحه عفاف و حجاب را بررسی می‌کند

جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

تنبیه بدنی به هر شکل و عنوانی ممنوع است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نظام آموزشی کشور کاملا با تنبیه بدنی مخالف است و تحت هیچ شرایطی اجازه تنبیه بدنی دانش آموزان را صادر نمی کند.
کد خبر: ۷۶۲۷۶۹
تنبیه بدنی به هر شکل و عنوانی ممنوع است

مسعود ثقفی اظهار داشت: اگر با موردی از تنبیه بدنی در مدارس مواجه شویم از طریق مراجع ذی صلاح در آموزش و پرورش پی گیری می کنیم.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش یک واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به مطالبات و یک هیات تخلفات اداری داریم که هر دوی اینها پرونده مربوط به تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس را رسیدگی می کند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی تنبیه بدنی را نمی پذیریم، یادآورشد: خیلی مواقع پیش می آید که شاگردان در کلاس درس شیطنت هایی می کنند اما هیچ گاه نباید اجازه بدهیم ضربه ای به آنها بزنیم بچه ها عزیزتر از آن هستند که ما بخواهیم برای تربیت آنها از اینگونه برخوردها داشته باشیم.

ثقفی همچنین در خصوص خبرهایی مبنی بر حاضر نشدن برخی معلمان مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران در کلاس های درس به دلیل پی گیری مطالبات خود نیز گفت: من این خبر را تایید نمی کنم و چنین مطلبی تاکنون به آموزش و پرورش شهر تهران اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: شاید برخی همکاران چنین اقدامی انجام دهند که ما با این کار آنها مخالف هستیم زیرا وظایف ما نسبت به دانش آموزان یک موضوع است و مطالبات ما از جامعه و دولت مساله دیگری است.

وی اظهار داشت: شایسته نیست که ما یک بخش از وظایف خود را تعطیل کنیم به خاطر اینکه بخش دیگری از مطالبات خود با آن موضوع مرتبط است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: ما در عین حال که از روش های قانونی و مشروع می توانیم به دنبال مطالبات خود باشیم در کنار آن نمی توانیم از حق بچه ها به دلیل پی گیری خواسته های خود بگذریم.

ثقفی خاطرنشان کرد: پیامک هایی چندی قبل در فضای مجازی منتشر شده و معلمان را ترغیب کرده بودند که سر کلاس نروند اما تاکنون ما با مورد مستند جدی مواجه نشده ایم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها