متهم تاکنون به 120 فقره دزدی اموال مردم اعتراف کرده است

دستگیری‌ سارق ‌لباس‌های عروس

سارق حرفه‌ای انباری خانه‌ها، در جریان یکی از سرقت‌هایش لباس سه تازه‌عروس را روز قبل از عروسی سرقت کرد.
کد خبر: ۷۶۱۸۹۷
دستگیری‌ سارق ‌لباس‌های عروس

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زن جوانی سه دست لباس عروس را برای مشتریانش تهیه کرد و پس از بسته‌بندی در انباری خانه‌اش گذاشت تا روز بعد آنها را تحویل بدهد، اما روز بعد زمانی که قصد داشت لباس‌ها را تحویل عروس و دامادهای جوان دهد، متوجه شد قفل انباری تخریب شده و سارق لباس عروس‌ها را سرقت کرده است. سه عروس قرار بود روز بعد جشن خود را برگزار کنند.

زن جوان سپس به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران رفت و شکایت کرد که با بررسی پرونده مشخص شد از انباری چند خانه دیگر هم در آن حوالی سرقت شده است.

جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این که دو روز پیش ساکنان مجتمع مسکونی‌ای در غرب تهران متوجه حضور سارقی در پارکینگ و سرقت از انباری‌ها شدند. آنها قبل از این‌که سارق موفق به فرار شود او را دستگیر کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او در بازجویی‌ها گفت: تا چندی قبل در شمال کشور از انباری خانه‌ها سرقت می‌کردم، اما وقتی متوجه شدم پلیس در تعقیبم است مجبور شدم به تهران بیایم و سرقت‌هایم را در پایتخت ادامه دادم. در این مدت 120 فقره دزدی کردم که در جریان یکی از سرقت‌ها سه دست لباس عروس به دست آوردم و آنها را هم فروختم.

پس از اعترافات متهم، محمدرضا حیدری، بازپرس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران او را با قرار قانونی روانه زندان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها