به تازگی عکس‌های رسمی از جدیدترین محصول کیا در فضای مجازی منتشر شده است البته عرضه آن نیز به زودی و در ماه مارس خواهد بود و این خودروی جدید کیا وارد بازار خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۱۵۲۷
محصول جدید کره‌ای‌ها به بازار می آید + عکس

«کیا KX3» بر پایه هیوندای «ix25» ساخته شده است. همانطورکه می‌دانید هیوندای ix25 در ماه نوامبر گذشته در نمایشگاه خودرو گوانگجو در چین به نمایش درآمد و به زودی وارد بازار چین می‌شود و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی روی عرضه مدل »KX3» داشته باشد.

اگر با مدل مفهومی که قبلاً کیا نمایش داده بود مقایسه کنیم، مدل تولید شده از KX3 از طراحی مه‌شکن‌های جدیدی بهره می‌برد و نمای جلوی آن کمی تغییر پیدا کرده است. همچنین خروجی اگزوز در پشت خودرو طراحی متفاوتی دارند.

تا به اینجای کار قرار است روی کیا KX3 دو نوع موتور بنزینی 1.6 لیتری نصب می‌شود. یکی از آن‌ها تنفس طبیعی می‌باشد که می‌تواند حداکثر 123 اسب‌بخار و 151 نیوتن‌متر را تولید کند و پیشرانه دوم توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر 200 اسب‌بخار و 264 نیوتن‌متر را تولید کند.

همچنین روی مدلی که پیشرانه توربو دارد گیربکس 7 سرعته DCT نصب خواهد شد.

از نظر امکانات نیز این خودرو همانند دیگر محصولات کیا در سطح خوبی است و امکاناتی نظیر سقف پانوراما، دوربین عقب، سیستم ورود بدون کلید و سیستم تهویه مطبوع خودکار قابل استفاده خواهد بود.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها