برادران مالخر دستگیر شدند

مبادله اموال سرقتی با مواد مخدر

چهار عضو باند سارقان داخل خودرو و مالخر که پس از سرقت، در قبال فروش اموال سرقتی، مواد مخدر از مالخران می‌خریدند، توسط پلیس شهرستان قدس غرب استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۱۱۶۶
مبادله اموال سرقتی با مواد مخدر

سرهنگ حجت الله کرمی زند، فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: با بدست آمدن اطلاعات مردمی در خصوص فعالیت مالخران در شهرستان قدس، پلیس وارد عمل شد و در کمتر از ۵ ساعت دو برادر مالخر را دستگیر کردند و متهمان در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند لوازم مسروقه خودرو را از سارقان خریداری کرده و در قبال آن مواد مخدر به آن‌ها می‌فروختند که در بازرسی از مخفیگاه مالخران، مقادیری اموال مسروقه و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: با تداوم فعالیت‌های نامحسوس پلیس برای دستگیری سارقان، ماموران کلانتری۱۲ شهر قدس حین گشت‌زنی دو نفر را در حال حمل یک عدد گونی دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازرسی از وسایل همراه متهمان، پنج دستگاه ضبط، سه عدد دینام، چهار عدد دوربین مداربسته، سه عدد باتری خودرو، ۱۸ عدد گوشی همراه و بلند گو کشف شد.

سرهنگ کرمی زند گفت: متهمان پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های پلیس به جرم خود در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده و گفتند پس از سرقت لوازم داخل خودرو، آن‌ها را به مالخران می‌فروخته و در قبال آن مواد مخدر دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران افزود: دو سارق و دو مالخر پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها