معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

اسراییل در موضوع هسته ای ایران شکست خورد

همزمان با نقض حریم هوایی سوریه به وسیله هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی، و حمله یک بالگرد اسرائیلی به نقطه‌ای در جنوب سوریه، وضعیت جولان اشغالی متشنج گزارش شده است.
کد خبر: ۷۶۰۹۱۵
حمله موشکی ر‍ژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

شبکه خبری «المیادین» به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد.

بنا بر گزارش المیادین، این بالگرد اسرائیلی، نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد. اما در این گزارش به خسارت یا تلفات احتمالی یا ماهیت این هدف هیچ اشاره‌ای نشده است.

همچنین المیادین به نقل از این منبع خود اعلام کرد که هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی حریم هوایی سوریه را نقض کردند و به گشت‌زنی پرداختند.

لحظاتی بعد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر اعلام کرد که این رژیم به گزارش‌های رسانه‌های خارجی پاسخی نمی‌دهد.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی پس از حمله به نقاطی در دمشق و اطراف آن در طول بحران سوریه، هیچ‌گاه حملات خود را رسما تأیید یا تکذیب نکرده است.

گزارش‌های خبری در رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این خبر، اعلام کردند که وضعیت در جولان (اشغالی) در جنوب سوریه، متشنج گزارش شده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
h
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
تا وقتی در مقابل این .... كاری نمیكنید وضعیت همینطور ادامه خواهد داشت
از روسیه تعجب میكنم چرا موشك هایs300 رو به هم پیمانش نمیده كه دیگه .... آمریكا جرات این كارها رو نداشته باشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها