سارق در محل سرقت خوابش برد

عامل تجاوز به 102 دختر تبرئه شد + عکس

یک دزد معتاد انگلیسی در حالی که روی مبل خانه ای بعد از شکستن در آن خانه در نیمه شب، به خواب رفته بود، توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۹۲۹۳
عامل تجاوز به 102 دختر تبرئه شد + عکس

به گزارش پلیس استافوردشیر انگلیس، اسکات تینسلی که در پرونده های پلیس یک دزد و متخلف سابقه دار است، در نیمه‌های شب وقتی که احساس گرسنگی می کند در یک خانه را می شکند، وارد خانه شده و گاز را برای پختن غذایی روشن می کند اما به دلیل اینکه بسیار در مصرف مواد مخدر زیاده روی کرده بود، قبل از سرقت و خوردن هر گونه غذایی، روی مبل خانه به خواب می رود.

صبح روز بعد زمانی که صاحبخانه حیرت زده او را روی مبل خانه اش می بیند فورا با پلیس تماس می گیرد.

این مجرم 38 ساله که دزد و متجاوزی سابقه دار است، در پرونده های پلیس متهم به 102 مورد تجاوز جنسی به دختران جوان و 41 مورد سرقت است.

او هفته گذشته برای آخرین تجاوزش که محکومیت آن به مدت 40 ماه بود، از زندان آزاد شده بود.

مامور پلیس «نیگل دالی» گفت: او آنقدر گیج و تحت تاثیر مواد مخدر بود که قبل از هرگونه دزدی روی مبل آن خانه به خواب رفته بود. او نیمه‌های شب به حریم شخصی خانواده‌ای با فرزندانی کوچک وارد شده بود. او در حالت گیجی خیلی راحت در خانه ای را شکسته و قصد داشت تا برای خودش غذایی درست کند!

وی افزود: او همچنین در طول اقامت خود در آن خانه، چندین سرنگ تزریق مواد را نیز در اطراف خانه رها کرده بود و این در حالی است که احتمال دسترسی کودکان خردسال خانه به این سرنگها تاثیر بسیار بدی روی آینده آنها دارد.

والدین این کودکان از این اتفاق بسیار ناراحت هستند و خواستار محاکمه این مجرم به دلیل تجاوز به حریم شخصی شان و نا امنی بوجود امده هستند. این مجرم باید در دادگاه محاکمه شود و حکم او باید حداقل 10 سال زندان باشد چرا که او فردی بسیار خطرناک است.



با این حال، دادگاه انگلیس این مجرم را پس از محاکمه با این توجیه که او در لحظه دستگیری، سرقتی را انجام نداده و چیزی از خانه مذکور بیرون نبرده بود، از اتهامات وارده، تبرئه کرد و او بار دیگر آزاد شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها