سارق حرفه‌ای که با همدستی پسرعمه خود، دختران جوان را در «لاین» شکار کرده و با گروگانگیری ساختگی اموالشان را به سرقت می‌برد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۹۰۷۱
سارق حرفه‌ای در‌«لاین» دختران را شکار می‌کرد

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان گرگان با اعلام شکایتی گفت: روز‌های پایانی آبان امسال در نرم‌افزار پیام‌رسان لاین با پسر جوانی به نام «مهران» آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. چند بار در کافی‌شاپ قرار گذاشتیم. روز حادثه با هم قرار گذاشتیم و برای تفریح به بیرون از شهر رفتیم که در میانه راه خودرو خراب شد.

وی ادامه داد: دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که مردی با سر و صورت پوشیده و چاقو به دست سراغ مهران رفت و پس از بازرسی بدنی وی چیزی پیدا نکرد. به همین دلیل او را گروگان گرفت و با تهدید، پول، تلفن همراه و طلاهایم را سرقت کرد. اکنون از مرد سارق شکایت دارم. پسر مورد‌علاقه‌ام هم مقابل پلیس آگاهی ایستاده است.

با ثبت اظهارات شاکی، زمانی که او به خیابان رفت تا مهران را برای طرح شکایت به مرکز پلیس دعوت کند، متوجه شد او آنجا را ترک کرده و تلفن همراهش هم خاموش است.

این کار پسر جوان باعث شد ماموران به او مشکوک شده و احتمال دهند او هم با سارق همدست است. تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این که روز بعد مهران شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها گفت: پیشنهاد ارتباط دوستی و سرقت از شاکی را پسرعمه‌ام که یک زورگیر و سارق سابقه‌دار است، به من داد. من هم به ارتباطم با شاکی در شبکه پیام‌رسان لاین ادامه دادم و توانستم اعتمادش را به خود جلب کنم. بعد طبق نقشه‌مان، شاکی را به بهانه تفریح به خارج از شهر بردم که پسرعمه‌ام به آنجا آمد و پس از تهدید ساختگی اموال دختر جوان ر ا به‌سرقت برد. از اموال دزدی فقط 200 هزار تومان نصیب من شد و بقیه نزد پسرعمه‌ام ماند.

با ثبت اظهارات متهم، دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش در خانه‌اش دستگیر و در بازرسی از آنجا بخشی از اموال سرقتی از شاکی کشف شد.

متهم سابقه‌دار به نام وحید با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به سرقت اموال شاکی و تهدید وی با چاقو اعتراف کرد.

با توجه به طرح شکایت‌های مشابه در اداره پلیس، تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
۰
۰
... ارزش عشق و اعتماد رو نداشت

نیازمندی ها