فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام بزرگترین باند موادمخدر کشور در سال جاری و کشف 7 تن تریاک در عملیات شب گذشته مأموران خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۸۷۱
کشف 7 تن تریاک در فارس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان فارس ماموران پلیس این استان با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده از ورود یک محموله مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و با همکاری یگان تکاور مستقر در استان این محموله سنگین مواد مخدر که توسط یک دستگاه تریلر وارد استان شده بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس با اقدامات انجام شده دریافتند که یک بونکر حاوی مواد مخدر از سمت لارستان وارد استان شده که برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

سردار گودرزی افزود: شب گذشته (21 دی ماه)ماموران پلیس فارس در یک عملیات غافلگیرانه خودرو مذکور را در شیراز توقیف و در بازرسی از آن هفت تن تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی ارزش ریالی این موادمخدر کشف شده را 14 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این محموله بزرگترین محموله کشف شده کشور در سال جاری است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: این محموله از سمت سیستان و بلوچستان به استان فارس وارد شده و قاچاقچیان قصد داشتند آن را در استان های تهران و خوزستان توزیع کنند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف 12 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه نیز سه نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه در این دو عملیات هفت خودرو سبک و یک دستگاه خودرو سنگین توقیف شد،‌ افزود: پلیس فارس برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص سه هزار خرده فروش مواد مخدر را از ابتدای سال تا کنون دستگیر و روانه زندان کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها