عامل انتقام گیری مسلحانه در سعادت آباد در جریان بازجویی های پلیسی تسویه حساب با همکار سابق را علت انتقام گیری مسلحانه اش اعلام کرد
کد خبر: ۷۵۸۳۹۰
جزئیات پرونده انتقام گیری مسلحانه سعادت آباد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، بامداد سوم دیماه سال جاری ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در خیابان سرو غربی به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل مشخص شد که یوسف (متولد ۱۳۴۱) توسط دو نگهبان یک شرکت خصوصی دستگیر شده است.

در تحقیقات اولیه از دو نگهبان شرکت مشخص شد که فرد دستگیر شده، همکار سابق آنها بوده که چندی پیش از شرکت اخراج شده است.

پرونده در اداره یکم

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مسلحانه» و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات نگهبان شرکت

یکی از نگهبان های شرکت که طی درگیری با همکار سابق خود اقدام به گرفتن سلاح و دستگیری وی کرده بود به کارآگاهان گفت: ساعت ۰۳:۰۰ در داخل شرکت بودم که متوجه ورود یوسف به داخل شرکت شدم یوسف با سرکردن یک کلاه نقابدار سعی داشت تا مانع از شناسایی خود شود اما بلافاصله پس از شنیدن صدایش که با تهدید اسلحه مرا به سمت اتاق استراحت خدمات هدایت می کرد، او را شناختم؛ یوسف پس از بردن من به داخل اتاق استراحت خدمات، همکارم را که در حال استراحت بود مجبور کرد تا دستانم را با نوار چسب پهنی که بهمراه خودش آورده بود، ببندد؛ پس از بستن دستانم، یوسف همکارم را در داخل یکی از اتاق های شرکت حبس کرد و پس از آن مجددا به سراغ من آمد، یک پلاستیک را روی سرم کشید و شروع به فشار دادن گلویم کرد. همکارم در زمان بستن دستانم، آنها را بگونه ای بسته بود که با قدری فشار می توانستم آنها را آزاد کنم پس از آزاد شدن دستانم، در حالیکه یوسف همچنان گلویم را فشار می داد با او درگیر شدم که در زمان درگیری گلوله ای از اسلحه شلیک شد که به زمین اصابت کرد. پس از گرفتن اسلحه از دست یوسف، به سراغ همکارم رفته و پس از آزاد کردن وی از داخل اتاق ، با پلیس تماس گرفته و یوسف را به مأموران تحویل دادیم.

اظهارات متهم

متهم در خصوص انگیزه تهیه سلاح کمری و دیگر اقدامات خود به کارآگاهان گفت: نگهبان شرکت چندین بار برایم پاپوش درست کرده و باعث اخراج من از شرکت شده بود به همین علت تصمیم گرفتم تا برای ترساندن او، اسلحه ای تهیه و نیمه شب به سراغ او در داخل شرکت بروم در لحظه درگیری نیز چون او از نظر بدنی قوی تر از من بود ضربه محکمی به پشت سرم وارد کرد که پس از آن توانست اسلحه را از من بگیرد. انگیزه ام، تنها و تنها ترساندن بود و هیچ قصدی برای سرقت از داخل شرکت نداشتم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با تکمیل پرونده و به دستور مقام محترم قضایی، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
اما ان اقایی كه از شركت اخراج شده حقش بوده چون انطوركه پبداست دست وپاچلفتی هم بوده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها