رییس اتحادیه نانوایان سنگکی شهر تهران از آزادپزشدن 34 نانوایی سنگکی شمال پایتخت از روز جاری(یکشنبه) خبر داد و گفت: قیمت نان سنگک در شمال تهران با وزن 450 گرم به 1300 تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۷۵۸۳۱۰
قیمت نان سنگک در شمال تهران 1300 تومان شد

محمدرضا نظری نژاد افزایش قیمت نان سنگک در اغلب مناطق شمال تهران را در راستای مصوبه آذرماه سال جاری کارگروه آرد و نان استانداری تهران مبنی بر آزادپز شدن حداقل بیست درصد از نانوایی های شهر تهران تا پایان سال دانست.

وی آزادپز شدن نانوایی های را در ارتقاء کیفیت نان بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: مردم مناطق شمال تهران از جمله دو، سه و شش از امروز می توانند نان سنگک را با وزن استاندارد و با کیفیت بر سر سفره های خود ببرند.

نظری نژاد با بیان اینکه، آزادپزها از این پس آرد خود را آزاد و کیسه ای 52 تا 55 هزار تومان تهیه خواهند کرد، اجبار نانوایان به استفاده از آرد سهمیه ای و بعضا بی کیفیت را از معضلات نانوایان سنگکی ذکر کرد و گفت: آردهای سهمیه ای تحویلی به نانوایان سنگکی بدون مغز، سبوس و نول است و همین مسئله کیفیت نان را کاهش داده است.

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی شهر تهران افزود: نانوایان شمال شهر تهران از امروز به بعد آرد خود را از هرکارخانه ای که بخواهند تهیه می کنند و این مسئله تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت نان فرآوری شده از سوی آنان دارد.

نظری نژاد با بیان اینکه، قیمت پایه نان سنگک با وزن 450 گرم در مناطق آزادپر 1300 تومان نرخ گذاری شده است، گفت: نان کنجدی و پر کنجد نیز براساس تقاصا به ترتیب 1500 و 2000 تومان به مردم عرضه می شود.

وی در خصوص زمان آزادپز شدن نانوایی های سنگک سایر مناطق شهر تهران نیز، گفت: شرایط و میزان کیفیت نان های پخت شده در مناطق شمال تهران طوری خواهد بود که به تدریج سایر مناطق تهران نیز از این نوع پخت و کیفیت نان سنگک استقبال خواهند کرد.

گفتنی است، براساس توافق کارگروه نان استانداری تهران با اتحادیه نانوایان سنگکی در آذرماه سال جاری قیمت نان سنگک با وزن خمیر چهارصد گرمی 800 تومان نرخ گذاری و این قیمت در سایر مناطق تهران همچنان پابرجاست.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها