مدیرکل مدیریت مازندران با اشاره به پشت سر گذاشتن روز بحرانی در استان از بروز آتش سوزی در عرصه های جنگلی مناطق مختلف استان در روز چهارشنبه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۳۴۲
آتش​سوزی در 25 هکتار از جنگل​های مازندران

رستم زرودی در گفت​وگو با مهر افزود: جنگل سلیمان آباد تنکابن، جنگل دالخانی رامسر، جنگل واز راش جواهرده دچار حریق شد، همچنین در دو نقطه جنگل بخش چهاردانگه ساری، جنگل زرین آباد ساری، در پاسند و محمد آباد بهشهر، چلمردی نکا و یک نقطه جنگلی گلوگاه شاهد حریق بوده ایم.

وی عنوان کرد: در مجموع ۲۵ هکتار از اراضی جنگلی بصورت لکه ای امروز چهارشنبه دچار حریق شد که عملیات اطفا صورت گرفت.

زرودی با اشاره به اینکه آتش سوزی ها از نوع سطحی بوده است، یادآور شد: خسارت به این عرصه ها زیاد نبوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: ساعت ۵ صبح چهارشنبه پارک جنگلی شهید زارع ساری دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا تا ۸ صبح پایان یافت.

وی یادآور شد: همچنین سه شنبه شب یک واحد دو طبقه در بلوار کشاورز بر اثر نشتی گاز منفجر شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است ولی یک نفر مجروح شده است.

وی با اشاره به بروز طوفان در بخش کجور نوشهر گفت: پیش از ظهر امروز تندبادی گرم با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت، روستاهای نیچکوه، چتن، منجیر و سما در نوردید و وزش باد گرم سبب شد تا ۹ واحد مسکونی، چهار واحد دامداری، مدرسه قدس و پایگاه بسیج نیچکوه و دو باب مغازه، سقفهایشان تخریب شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه از بعد از ظهر پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دما و بارندگی در استان خواهیم بود، گفت: وزش باد، بارندگی و برف در ارتفاعات از اثرات سامانه بارشی است.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه شاهد بارش برف در ارتفاعات و روز جمعه نیز شاهد ریزش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها