دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قاچاق سوخت کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۲۶۳
کشف بزرگترین محموله قاچاق سوخت در هرمزگان

به گزارش ایرنا، عزیزالله کناری روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله براساس برآورده های انجام شده شامل حدود پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق است که از 36 فروند لنج سوختی کشف و ضبط شده است.

وی در تشریح عملیات کشف این محموله، بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان مبنی بر مبارزه با قاچاق سوخت در دریا و برخورد با دانه درشت های قاچاق سوخت، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، نیروهای دریابانی و انتظامی استان وارد عمل شدند.

کناری تصریح کرد: این نیروها پس از انجام کارهای اطلاعاتی و حفاظتی،در یک عملیات مشترک ،شناورهای فعال در زمینه قاچاق سوخت را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه تعداد 36 فروند لنج سوختی را که پس از بارگیری آماده حرکت و خروج از خور بندزرک شهرستان میناب بودند، مجبور به برگشت به داخل خور مزبور کردند.

وی خاطرنشان شد: در اثر جزر آب همگی این لنج ها به گل نشستند و برآورد می شود که حامل حدود پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق باشند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان اظهار داشت: هم اکنون همکاری و پیگیری درون استانی جهت منتقل کردن این شناورها و تخلیه سوخت آنها در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها