مردی برای انتقام از همسرش در اقدامی جنون‌آمیز، دو کودک خود را خفه کرد و با مراجعه به کلانتری تسلیم شد.
کد خبر: ۷۵۵۷۵۹
جنون پدر به مرگ 2 کودکش انجامید

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 10 دقیقه جمعه دوازدهم دی امسال مردی هراسان به کلانتری 11 شهرستان رامهرمز مراجعه کرد و مدعی شد فرزندانش را کشته است.

مرد سی و هفت ساله که خودش را علی معرفی می‌کرد به اتاق رئیس کلانتری منتقل شد و در تحقیقات گفت: من و همسرم مدت‌ها بود بر سر مسائل مختلف، اختلاف داشتیم. این اواخر دامنه اختلاف‌هایمان بیشتر شده بود تا این که همسرم چند مرتبه قهر کرد و به خانه پدری‌اش رفت. 20 روز قبل نیز او برای آخرین بار خانه را ترک کرد.

متهم ادامه داد: از این وضع خسته شده بودم. 10 دقیقه پیش لباس‌های دو پسرم به نام‌های محمدعلی سه ساله و احمدرضا شش ساله را تن شان کردم و به بهانه این که می‌خواهم آنها را برای تفریح به خارج از شهر ببرم سوار ماشین کردم. پس از طی مسافتی نزدیک جاده کمربندی رامهرمز به هفتگل توقف کردم. ازخودرو پیاده شدم و آنها را کشتم و اجساد شان را در صندلی عقب ماشین انداختم و اکنون به کلانتری آمدم تا تسلیم شوم. من با این کار فقط قصد داشتم از همسرم انتقام بگیرم.

با ثبت اظهارات این مرد، ماموران کلانتری به سمت خودرو که رو به روی کلانتری پارک شده بود، رفتند و با مشاهده اجساد دو کودک در صندلی عقب متوجه صحت گفته‌های متهم شدند. با کشف اجساد قربانیان، موضوع را به بازپرس مصطفی واحدی، کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گزارش دادند و با هماهنگی قضایی جسد دو کودک به پزشکی قانونی منتقل و پدرشان با صدور قرار قانونی بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیارکارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره اعلام کرد: متهم این پرونده که عریضه‌نویس دادگستری است، در بازجویی اولیه پلیسی و تحقیقاتی که بازپرس کشیک دادسرا انجام داده به قتل دو فرزندش اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرده است.

او مدعی بود 20 روز پیش از حادثه با همسرش دعوا کرده و همسرش با حالت قهر نزد خانواده‌اش در شهرستان باغملک رفته تا این‌که با میانجیگری خانواده‌ها دوباره با هم آشتی کرده و زن جوان روز حادثه به خانه بازگشته است سپس قاتل برای اجرای نقشه خود، از برادرش خودرو قرض گرفته بود.

ناصر غلامی‌ شیتاب افزود: با توجه به وقوع این جنایت، پلیس که احتمال می‌داد ممکن است برای مادر خانواده نیز حادثه‌ای رخ داده باشد به تحقیق در این باره پرداختند که متوجه شدند او زنده است. هماهنگی‌های لازم برای انتقال قاتل به پزشکی قانونی انجام شده تا روانشناسان سلامت روانی او را بررسی کنند.

همچنین تحقیقات تکمیلی از متهم به قتل در دادسرا و پلیس آگاهی ادامه دارد. این در حالی است که مادر کودکان با حضور در دادسرا از شوهرش شکایت کرده و رسیدگی به پرونده جنایت در دستور کار مصطفی واحدی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز خاطرنشان کرد: متهم هفت سال به عنوان عریضه‌ نویس در مرجع قضایی کار می‌کرده و از حسن اخلاق مناسبی در محل کارش برخوردار بوده و همکارانش باور نمی‌کنند او مرتکب جنایت شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
ای ... ،خودشو میكشت. نه بچه ها رو؟
ص
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
... این چه نتیجه ای كه بهش رسیدی . جواب خدا رو چی میخوای بدی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها