سرقت از خانم‌ها در کوچه‌های خلوت

برای پولدار شدن، زورگیری می‌کردند

4 مرد جوان که با موتورسیکلت های سرقتی دست به زورگیری سریالی از مردم می زدند، با تلاش پلیس آگاهی استان گلستان بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۵۵۴۰۹
برای پولدار شدن، زورگیری می‌کردند

12 شهریور سال جاری زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گلستان از 4 مرد کیف قاپ شکایت کرد و در شکایت خود به ماموران گفت: دیشب داشتم ار سر کار به خانه بر می گشتم که ناگهان در کوچه خلوت دو موتوری که هرکدام دو سرنشین داشت، جلوی مرا گرفت. آنها با تهدید چاقو کیف من را که درون آن 2 میلیون و 800 هزار تومان پول و یک تبلت و باقی مدارکم بود سرقت کردند و رفتند.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در خصوص شناسایی سارقان آغاز شد. در حالیکه تجسس ها در این خصوص ادامه داشت، 14 مالباخته دیگر نیز به پلیس آگاهی مراجعه کردند و همه آنها شکایت های مشابهی را مطرح کردند.

با تحقیق ار مالباختگان مشخص شد که 4 مرد خشن با دو موتورسیکلت افرادی را که پول های زیادی درون کیفشان داشتند، شناسایی می کردند و در یک جای خلوت با تهدید چاقو دست به سرقت از آنها می زدند.

در نهایت پس از اقدامات لازم، روز 20 آذر ماه همه متهمان شناسایی و دستگیر شدند. آنها در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفتند: ما با هم دوست بودیم و برای پولدار شدن تصمیم به دزدی گرفتیم. برای اینکار هم اول رفتیم و دو موتورسیکلت سرقت کردیم، پس از آن با موتورسیکلت های سرقتی دست به زورگیری زدیم.

با اعتراف متهمان همه آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تجسس های پلیس در خصوص این پرونده ادامه یافت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها