رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: مطمئن باشید که مسئله هسته ای و مذاکرات ایران با ۵+۱ به اذن الهی به نفع ایران حل می شود و پیروزی ایران در آینده نزدیک را جشن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۷۵۵۰۷۲
پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌ای را به زودی جشن می‌گیریم

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه رودبار قصران که در حسینیه فشم برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: مطمئن باشید که مسئله هسته ای و مذاکرات ایران با ۵+۱ به اذن الهی به نفع ایران حل می شود و پیروزی ایران در آینده نزدیک را جشن خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امروز به مظلومان و مستضعفین دنیا نشان می دهیم که با مقاومت و استقامت و کمی صبر می توانیم به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران علیرغم ۳۵ سال فشار و محدودیت و تحریم از سوی کشورهای استکبار و علیرغم همه این مشکلات دارای اقتدار بسیار قوی و خوبی است.

وی تاکید کرد: امروز اگرچه با آرمان های انقلاب که باید بدست می آوردیم فاصله داریم ولی اگر به رسانه های خارجی مراجعه کنیم می بینید که بزرگترین دشمن ها امروز اذعان دارند که ایران ملتی مقتدر و با ظرفیت بالاست.

صالحی در ادامه به ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: امروز اگر بخواهیم وضعیت خودمان را با کشور عراق بعد از آن ۸ سال جنگ تحمیلی مقایسه کنید می بینید که ایران در چه جایگاه بالاتر و دارای امنیت بیشتر است که این نشان ازاین دارد که حکومت ما با یک رهبر شجاع و بصیر اداره می شود.

وی همچنین در ادامه گفت: نماز جمعه جایی است که مردم را با یکدیگر پیوند و و آنها را نسبت یه مسائل جامعه در بخش های اقتصای و ٰ‌اجتماعی و سیاسی آگاه می کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها