مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: از مجموع ۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال پایتخت، حدود ۲۰۰۰ دستگاه فرسوده‌اند اما اتوبوس جدیدی به ما واگذار نشده است.
کد خبر: ۷۵۵۰۵۴
۲۰۰۰ اتوبوس فرسوده در تهران  جولان می دهند

پیمان سنندجی گفت: ما همچنان از انتظار همکاری و مساعدت دولت هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی ناوگان و خروج اتوبوس‌های فرسوده اقدام کنیم. این در حالی است که متاسفانه هنوز مینی‌بوس‌های فرسوده نیز بلاتکلیف هستند.

وی افزود: در راستای نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده، منتظر همکاری ستاد سوخت هستیم که در صورت پرداخت کمک و سهم این ستاد برای نوسازی مینی‌بوس‌ها، می‌توانیم این خودروهای فرسوده را از شهر خارج کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: شهرداری تهران برای آنکه بتوانیم خدمات‌ رسانی مناسب‌تری به شهروندان داشته باشیم، نسبت به خرید اتوبوس‌های دوکابین اقدام کرده است اما متاسفانه برای ورود اتوبوس‌های تک کابین نیازمند کمک و مشارکت دولت هستیم.

وی گفت: همچنین چندی پیش یک دستگاه اتوبوس هیبریدی (سوخت پاک) وارد ناوگان شهر تهران شد که هم‌اکنون این اتوبوس در مسیر خاوران ـ آزادی مشغول به کار است و ورود چهار دستگاه دیگر از این اتوبوس‌ها در دستور کار قرار دارد اما مساله مهم در این زمینه، تهیه سوخت مناسب با گوگرد کمتر از ۱۰ PPM است.

سنندجی افزود: امیدواریم تا پایان سال خط اتوبوس‌های برقی حد فاصل میدان ۱۷ شهریور تا امام حسین (ع) نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا گامی دیگر در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی و تکمیل شبکه اتوبوسرانی پایتخت برداریم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها