سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان محیط زیست در بحث آلودگی هوای شهر تهران انفعالی عمل کرده است.
کد خبر: ۷۵۴۹۴۵
سازمان محیط زیست در بحث آلودگی هوای تهران انفعالی عمل می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 11 دی با حضور در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو اندیشه ها از اقدامات انفعالی و محدود سازمان محیط زیست در بحث آلودگی هوای تهران انتقاد کرد.

موید حسینی صدر گفت: سازمان محیط زیست در بحث آلودگی هوای شهر تهران انفعالی عمل کرده و برخی اقدامات این سازمان در زمینه رفع مشکل آلودگی هوا محدود و جزئی است.

وی با تاکید بر این نکته که نمی توان در بحث آلودگی هوای شهر تهران، عوامل اقلیمی را نادیده گرفت، افزود: طی یکسال گذشته اقدامی به منظور تقویت و کاهش آلایندگی ناوگان حمل و نقل عمومی انجام نشده؛ بطوریکه هم اکنون اتوبوس های عمومی مورد استفاده در سطح تهران فرسوده هستند و باید برای رفع این معضل راه حل مناسبی انتخاب شود.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رفع این معضل همواره تقاضا محور کار می کند و در حال حاضر نیز تصور نمی کنم پیشنهادی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به مجلس ارائه شود.

حسینی صدر افزود: سازمان محیط زیست از اقتدار خوبی برخوردار است و چنانچه این سازمان در موضوع کاهش آلاینده ها در شهر تهران به تنهایی اعمال قدرت کند، بسیاری از مشکلات را به تنهایی برطرف خواهد ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها