مرد شیاد پس از 3 سال زندگی مشترک دستگیر شد

ازدواج با جعل عنوان مامور پلیس

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه مامور قلابی پلیس در این شهرستان به دام قانون افتاد، گفت: این فرد با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به ازدواج و حتی اخاذی از شهروندان کرده بود.
کد خبر: ۷۵۴۹۲۱
ازدواج با جعل عنوان مامور پلیس

سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم جمع خبرنگاران شهرستان آمل از به‌دام افتادن مامور قلابی پلیس در این شهرستان خبر داد و افزود: این فرد با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به ازدواج و حتی اخاذی از شهروندان کرده بود.

وی با اشاره به اینکه مامور قلابی با گذشت سه سال از زندگی مشترک توسط ماموران فرماندهی انتظامی آمل شناسایی و دستگیر شد، درباره دستگیری این فرد، گفت: با کسب خبری در مورد ازدواج فردی با جعل عنوان مامور پلیس و ازدواج او با فرد مورد علاقه‌اش به وسیله تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، عوامل انتظامی و پلیس این شهرستان با سرعت وارد میدان شدند.

فرمانده انتظامی آمل با تاکید بر اینکه این مامور قلابی پلیس در برخی موارد از مردم و همشهریان اخاذی می‌کرد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی متهم، با هماهنگی مراجع قضایی این فرد با هویت «نعمت ـ الف» را در دام قانون گرفتار کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه این فرد با هویت جعلی «احمد توسلی» به مدت سه سال ازدواج کرده و حتی با خانواده همسرش مراوادتی هم داشت، گفت: این مامور قلابی و کلاهبردار اموال مردم، در اعترافات خود به کلاهبرداری از اطرافیان و خانواده همسر خود اشاره کرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها