طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۵۴۸۳۶
معاونت حذف دودکش‌ها راه‌اندازی می‌شود

آرمان: راه‌های جبران کسری بودجه

همانطور که در جریان هستید شیخ های سعودی این روزها یک سوزن به ما می‌زنند و یک جوالدوز به خودشان و همینطور قیمت نفت را کاهش می‌دهند، پس فردا اگر شنیدیم وزارت خارجه عربستان سعودی آگهی داده نباید چندان تعجب کنیم.

این شرایط باعث شده که دولت یازدهم به شدت دچار کسری بودجه شود و سعی در جبران آن داشته باشد، یک سری از این برنامه ها عبارتند از: فروش خدمت سربازی: ما به شدت توصیه می‌کنیم که دولت در کنار افرادی که هشت سال به بالا غیبت دارند از افراد هشت سال به بالا هم جریمه بگیرد. در عین حال در برخی از کشورها سربازی اجباری نیست و همین باعث می شود که جوانان آنجا همینطور مفت و مجانی ول بچرخند، که این درست نیست و ما می‌توانیم آنها را جذب کنیم.

جریمه‌های رانندگی: دولتمردان روی صد و پنجاه هزار تومان برای هر خودرو حساب باز کرده‌اند که خیلی کم و ساده زیستانه است، دولت در وهله اول باید نظر خود را بالاتر ببرد، حتی می تواند خودرو داشتن را یک جریمه بداند و به اندازه قیمت خودرو، مالک آن را جریمه کند. در عین حال کشورهایی مانند کنگو، جیبوتی، کومور موریتانی به سیستم دوربین ثبت تخلفات رانندگی مجهز نیستند که می توانیم تعدادی دوربین هم آنجا نصب کرده و جریمه دریافت کنیم.

درآمد نفتی داخلی: یک زمانی قرار بود نفت سر سفره مان بیاید(که طبق آمار هم آمد!) این است که مزاج ما بد عادت شده و تا نفت نخوریم سیر نمی‌شویم، توصیه می‌کنیم نفت را بشکه ای ۱۲۰ دلار به هر خانوار بفروشیم که آنوقت بازار جهانی نفت و اوپک بیاید برود توی جوی آب!

سیاست روز: معاونت حذف دودکش‌ها راه‌اندازی می‌شود

جمله زیر از کیست؟
نگاه به مردم نباید نگاهی متکی بر تکلیف‌مداری صرف به آن‌ها باشد و نگاه تکلیف‌مدارانه صرف به مردم، یک نگاه صحیح نیست.
الف) ماکس وبر - جامعه‌شناس آلمانی
ب) امیل دورکیم - جامعه‌شناس فرانسوی
ج) فرانسیس فوکویاما - جامعه‌شناس آمریکایی
د) سرهنگ سید تیمور حسینی - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ

برادر رسایی: مگر فتنه شاخ و دم دارد؟
کدام یک از پاسخ‌های زیر را منطقی‌تر می‌دانید.
الف) معلوم است که شاخ و دم دارد.
ب) از کجا معلوم که شاخ و دم نداشته باشد.
ج) وقتی چشم و گوش دارد ممکن است شاخ و دم هم داشته باشد.
د) حالا که شما خیلی دلواپس هستید هر چه شما بفرمایید صحیح است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور: آینده استان زنجان در این نیست که دودکش به آن اضافه شود، بلکه آینده اقتصاد دانش‌بنیان حذف دودکش هاست.
با توجه به فرمایش معاون محترم رئیس‌جمهور، کدام یک از گزینه‌های زیر را محتمل می‌دانید؟
الف) راه‌اندازی ستاد دودکش‌های نامنظم
ب) تاسیس وزارت حذف دودکش و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
ج) احداث گورستان دودکش‌ها در راستای استحکام اقتصاد دانش‌بنیان
د) ایجاد معاونت حذف دودکش‌ها در نهاد ریاست جمهوری

کیهان: تشابه (گفت و شنود)

گفت: رسانه‌های بیگانه و سایت‌ها و تلویزیون‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب بدجوری از یادآوری و بازخوانی فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 عصبانی شده‌اند.
گفتم: خب! معلومه، باید هم عصبانی باشند مگر وهابی‌ها و تکفیری‌ها از یادآوری و بازخوانی جنایت یزیدیان در محرم، عصبانی نمی‌شوند؟

گفت: اتفاقا همین رسانه‌ها بودند که بعد از شروع بحران سوریه تحت عنوان دوستان مردم سوریه از تروریست‌ها حمایت می‌کردند و می‌گفتند و می‌نوشتند که بعد از سوریه نوبت ایران است!
گفتم: ولی بعد از افشای جنایات وحشیانه داعش ادعا می‌کنند که جنبش سبز(!) با داعشی‌ها فرق دارند!

گفت:ولی بعد از آن همه دفاع از تکفیری‌ها چه کسی می‌تواند تفاوت آنها با فتنه‌گران را انکار کند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از یارو پرسیدند عمه‌ات با تو چه نسبتی داره؟ گفت خالمه!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها