«جام‌جم» وضعیت بازارهای طلا، سکه، ارز و بورس را در روز گذشته بررسی می‌کند

مسیر سبز بازار

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار جزئیات بیشتری از جلسه امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرا و مسئولان ارشد اقتصادی را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۴۴۱۹
تشکیل کمیته «ثبات بازار» برای رونق بازار سرمایه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمد فطانت گفت : در جلسه امروز که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، نفت، صنعت و معدن و تجارت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور و نماینده وزارت رفاه برگزار شد، ضمن ارائه گزارش جامعی از وضع کنونی بازار سرمایه، برنامه تفصیلی به منظور خروج از شرایط رکودی حاکم بر بازار ارائه و با اشاره به نقش کلیدی بازار سرمایه در تحقق اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت بهبود شرایط بازار تأکید شد.
سخنگوی سازمان بورس افزود: موضوعی که در جلسه امروز، اتفاق نظر وجود داشت، این بود که بهبود شرایط بازار به عنوان هدف اصلی تشکیل جلسه، مستلزم همراهی و هماهنگی حداکثری میان دستگاه ها و نهادهای مختلف بوده و ضروری است تصمیم های دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه ، به صورت هماهنگ و با مدنظر داشتن آثار این تصمیم ها بر بازار سرمایه و صنایع مختلف گرفته شود.
مقرر شد کمیته ثبات مالی با هدف ایجاد هم افزایی در تصمیم گیری های مرتبط با بازار سرمایه و با حضور مسئولان دستگاههای ذیربط تشکیل شود.
فطانت با قدردانی از اهتمام معاون اول رئیس جمهور برای بهبود وضع بازار سرمایه و نیز تشکر از همراهی و اراده جدی وزرای اقتصادی دولت، به ویژه وزرای نفت و صنعت برای رسیدگی به دغدغه های فعالان بازار سرمایه و رویکرد مثبت ایشان در جلسه صبح امروز، ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و دستگاه های ذیربط، راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل و دغدغه های موجود در بازار تبیین و اجرایی شود.
رئیس سازمان بورس خاطرنشان کرد در جلسه امروز، مقرر شد در هفته آینده و به منظور تصمیم گیری درخصوص راهکارهای اجرایی بهبود بازار سرمایه ، نشستی با حضور معاونان وزارتخانه های ذیربط و با محوریت معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور، در محل سازمان بورس تشکیل شود که تصمیم های این نشست، حسب موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها