سخنگوی اورژانس تهران از افزایش 10 درصدی مأموریت‌های اورژانس در 2 روز اخیر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ بیمار قلبی و ۱۲۹ بیمار تنفسی به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۷
انتقال ۳۹۲ بیمار قلبی و تنفسی به بیمارستان در یک روز

حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس از افزایش 10 درصدی مأموریت‌های اورژانس در 2 روز اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه این افزایش بیشتر مربوط به مأموریتهای مرتبط با حوادث رانندگی بوده که البته همه آنها مصدوم نداشتند گفت: در روز گذشته تعداد 1434 ماموریت از سوی نیروهای اورژانس انجام شده است که 263 مورد آن مربوط به بیماران قلبی و 129 مورد مربوط به بیماری‌های تنفسی بوده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تعداد مصدومان ناشی از تصادفات تهران را 195 نفر عنوان کرد و از مسمومیت 10 شهروند تهرانی به وسیله گازهای استنشاقی خبر داد.

وی در ادامه به اشاره به هوای آلوده این روزهای شهر تهران در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان حتی المقدور از ترددهای غیرضروری درون شهری اجتناب کنند و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

عباسی ادامه داد: گروههای در معرض خطر مانند کودکان و سالخوردگان و بیماران قلبی و تنفسی و خانم‌های باردار در صورت امکان در سطح شهر تردد نکنند و سایر افراد نیز از ماسک‌های فیلتر دار استفاده کنند.

وی یادآور شد: مصرف لبنیات به ویژه شیر، مصرف میوه و سبزیجات تازه، مصرف مایعات تا حدودی به دفع سموم در بدن کمک می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.ب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
با سلام و احترام، آلودگی هوا به مثابه جرم مستمر دولت بوده و دادستان محترم بایستی حسب وظیفه به مسدله تهدید سلامت مردم وارد عمل شده و مجلس محترم باید از دولت درخواست كرده و دولت محترم بایستی ضمن عذر خواهی از مردم سریعاً تمهیداتی برای كاهش آثار زیانبار آلودگی هوا اندیشیده و اجرا كند. این مدارس نیستند كه آلودگی ایجاد می كنند.سازمانهای دولتی و بانكها اگر تعطیل شوند نصف مردم دلیلی برای تردد با وسیله شخصی نداشته و آلودگی هوا نصف خواهد شد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها