این روزها در حالی منطقه با محوریت جبهه مقاومت در حال مبارزه با تروریسم است که آمریکایی‌ها با پخش تصاویر جنایات داعش سعی دارند تا چهره‌ای منفی از اسلام به نمایش گذارند. آنها با برجسته سازی جنایاتی که داعش در عراق و سوریه صورت می‌دهد و معرفی آنها به عنوان نمایندگان جهان اسلام برآنند تا چهره‌ای منفی از جهان اسلام به نمایش گذاشته و از این حربه برای تشدید اسلام ستیزی بهره‌ گیرند.
کد خبر: ۷۵۳۷۳۲
نسخه هماهنگ نظامیان آمریکا و داعش

البته آنها به این امر اشاره‌ای ندارند که بسیاری از افرادی که در داعش عضویت دارند تابعیتی آمریکایی و اروپایی دارند که بسیاری از آنها خود را پیروان دیگر ادیان معرفی کرده و هیچ گرایش اسلامی ندارند، هر چند که همه این گروه‌های تروریستی پیرو هیچ دینی نبوده و اسلام صرفاً تابلوی دروغین آنها برای اجرای طرح‌های غرب در منطقه است.

غربی‌ها در حالی سعی دارند تا اسلام را عامل جنایت و خشونت معرفی کنند که کارنامه ناتو بویژه انگلیس و آمریکا در افغانستان نشان می‌دهد که نظامیان آمریکایی مروج جنایات گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه بوده‌اند. به عنوان مثال در اردیبهشت سال 1390 روزنامه اشپیگل آلمان تصاویری از سربازان آمریکایی منتشر کرده است که نشان می داد این سربازان در حال گرفتن عکس یادگاری با اجساد قربانیان خود در افغانستان بودند.

این سربازان متهم هستند با ایجاد یک گروه موسوم به تیم مرگ، شهروندان غیرمسلح افغان را به طور تصادفی انتخاب و آنها را با نارنجک هدف قرار می دادند و یا با گلوله می کشتند و انگشتان آنها را به عنوان نشان پیروزی جمع می کردند و اجساد قربانیان خود را مثله می‌کردند.

روزنامه گاردین طی گزارشی در این باره تحت عنوان «تیم مرگ آمریکا با اجساد قربانیان غیرنظامی خود عکس یادگاری می گرفت» می نویسد: فرماندهان ارتش آمریکا در افغانستان به دنبال انتشار این عکس های نفرت انگیز خود را برای خیزش موج جدیدی از احساسات ضدآمریکایی در بین مردم این کشور آماده می کنند. تحقیقات اشپیگل نشان می‌دهد بیش از 4000 قطعه عکس و تصاویر ویدئویی از جنایات سربازان آمریکایی در افغانستان که از سوی خود این سربازان گرفته شده است، وجود دارد.

به دنبال انتشار این تصاویر، سایت آمریکایی «رولینگ استون» جزئیات کامل تری را از نحوه عمل تیم مرگ منتشر کرد، جزئیاتی درباره نحوه انتخاب قربانی ها و نحوه صحنه سازی قتل ها برای این که قانونی به نظر برسند و همچنین، در مورد سربازان و افسرانی که در این جنایت ها دخالت داشته‌اند.

جهانیان فراموش نکرده‌اند سربازان آمریکایی و انگلیسی که مردم افغانستان را سر بریده و با سرهای آنان فوتبال بازی می‌کردند و انگشتان آنها را به عنوان یادگاری بر می‌داشتند. جنایاتی که امروز تروریست‌ها در عراق و سوریه انجام می‌دهند در طول 13 سال نیروهای خارجی در افغانستان انجام داده‌اند. بر این اساس است به صراحت می‌توان گفت تروریست‌های بعثی – تکفیری، در آموزشگاه‌های ارتش‌های آمریکا و ناتو آموزش دیده‌اند.

قاسم غفوری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها