رادیو معارف با برنامه «شفا» به طب سنتی و اسلامی و جایگاه آن در نظام سلامت ایران نگاهی نو خواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۳۳۶۹
شفای رادیو معارف برای شنوندگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در راستای ابلاغ سیاستهای کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری و توجه ویژه به طب سنتی و ارتقاء جایگاه آن در عرصه سلامت و بهداشت عمومی، برنامه «شفا» با هدف تبیین جایگاه طب سنتی و اسلامی در نظام سلامت پخش می‌شود.

در این برنامه دکتر حسین مرادی دهنوی، رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم به موضوع احیای طب سنتی و اسلامی، تبیین بخشی از ابلاغیه سیاست‌های کلی سلامت که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ارائه شد؛ تبیین رابطه طب سنتی با طب اسلامی، بازشناسی ظرفیت‌ها و میزان کارآمدی طب اسلامی و سنتی در پیش‌گیری و درمان بیماری‌ها، تغییر سبک زندگی در حوزه بهداشت و سلامت فردی،تاکید بر نقش پیش‌گیرانه آموزه‌های طب سنتی و اسلامی و ... می‌پردازد.

برنامه «شفا» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و گویندگی مجید گلشیری از 9 دی 93 سه شنبه هر هفته از ساعت 12:40 از رادیو معارف پخش و چهارشنبه‌ها از ساعت 4:00 بامداد بازپخش می‌شود. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «شفا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها