حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ساختار جدید را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۷۵۳۱۱۹
احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی دولت، براساس این مصوبه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف است اقدامات لازم از جمله تهیه و تنظیم شرح وظایف و ساختار سازمانی را به عمل آورد تا تصویب ساختار جدید، ساختار مورد عمل معتبر است.

دستور رییس جمهور به شرح زیر است:

«معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور

شورای عالی اداری در یکصد و شصت و هشتمین جلسه مورخ 12 آذر 1393 بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و تایید رییس جمهور به منظور ایجاد وحدت مدیریت و انسجام و یکپارچه سازی ساختار سازمانی لازم، در اجرای اصول 126 و 124 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای فراهم آوردن اقتضائات راهبردی توسعه کشور، طراحی زیر ساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن، با احیا و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان ها موافقت کرد که به شرح تصویب نامه پیوست (ممهور به مهر دبیرخانه شورای عالی اداری) برای اجرا ابلاغ می شود.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است در اجرای این مصوبه اقدامات لازم از جمله تهیه و تنظیم شرح وظایف و ساختار سازمانی را به عمل آورد تا تصویب ساختار جدید، ساختار مورد عمل معتبر می باشد.

حسن روحانی»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها