جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو کلاهبردار در شهرستان هویزه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۵۹۱
کارمند سودجو، ده‌ها میلیون به جیب زد

سرهنگ سید محمد صالحی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی در خصوص وجود مغایرت حساب مالی یک شرکت در شهرستان هویزه، موضوع جهت بررسی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات و بررسی معاملات و اسناد مزایده آهن آلات این شرکت متوجه تنظیم سند‌های جعلی مزایده شدند که با هماهنگی قضایی برنده مزایده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با احضار متهم، تحقیقات از وی آغاز شد اما متهم منکر هرگونه دخالت در مغایرت‌های مالی شرکت بود که در ‌‌نهایت در برابر اسناد و مدارک کشف شده پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ صالحی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت با متصدی امور پشتیبانی شرکت به توافق رسیدم که به ازای ۳۶ دستگاه تریلر بارگیری شده ۲۲ دستگاه آن را با تنظیم سند، صورتجلسه کند و تحویل هیات مدیره دهد و مابقی را بین خود تقسیم کنیم، که پس از انجام این کار مبلغ سه میلیارد ریال را به حساب خود واریز کردند.

این مقام انتظامی گفت: با اعتراف صریح متهم، بلافاصله کارمند متخلف شرکت که همدست وی بود نیز دستگیر و با بررسی حساب بانکی وی مشخص شد مبلغ مذکور به حسابش واریز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعزام متهمان به مراجع قضایی از شرکت‌ های بزرگ خواست تا در انجام معاملات کلان نظارت لازم را بر نحوه معاملات صورت گرفته داشته باشند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها