معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: زنبورداران استان سمنان می‌توانند از تسهیلات این بخش با نرخ‌های سود چهار و ۱۸ درصد استفاده کنند.
کد خبر: ۷۵۲۱۷۹
زنبورداران استان سمنان حمایت می‌شوند

مصطفی شاه‌ حسینی در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های زنبورداری استان سمنان که با حضور مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور و رییس گروه بخش زنبور عسل و تشکل‌های زنبورداری استان سمنان در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: زنبورداران استان سمنان برای توسعه فعالیت خود نیازمند حمایت بیشتر هستند و این حمایت‌ها در برنامه سازمان جهاد کشاورزی در حد توان بوده است و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تعداد زنبورداران استان سمنان، افزود: در استان بیش از 700 زنبوردار فعالیت کرده و به شغل زنبورداری مشغول هستند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: زنبورداران استان سمنان از 42 هزار کلنی زنبورعسل، سالانه حدود 250 تن عسل برداشت می‌کنند.

شاه‌حسینی با اشاره به میزان سرمایه زنبورداران استان سمنان در صندوق حمایت از توسعه زنبورداری، گفت: زنبورداران استان سمنان در این صندوق بیش از یک میلیارد و 160 میلیون ریال سرمایه‌دارند که فرصت استفاده از تسهیلات با نرخ 4 درصد به میزان 1.8 برابر سرمایه خود را دارند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: زنبورداران استان سمنان می‌توانند از تسهیلات با نرخ 18 درصد نیز برای طرح‌های متنوع و توجیه‌پذیر بهره‌مند شوند.

سمنان - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها