داعش از هزاران شهروندان عراقی به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در جنوب شهر تکریت استفاده می کند.
کد خبر: ۷۵۱۷۲۷
داعش از مردم تکریت به عنوان سپر انسانی استفاده می کند

احمد ناظم، عضو شورای استان صلاح الدین گفت: داعش حدود 15 هزار شهروند را در داخل منطقه «یثرب» بازداشت کرده است تا از آنها به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی برای آزادسازی این منطقه استفاده کند.

دولت عراق هم اعلام کرد: تروریست های داعش از زمان حمله به مناطق شمالی عراق، تاکنون حدود 6000 تن از ترکمن ها و ایزدی ها کشته اند که از این تعداد 5000 ایزدی و 1000 ترکمن هستند.

در این حال از سامرا خبر رسید، ارتش عراق 80 تروریست از جمله «هزیر الحشماوی» از سرکرده های گروهک تروریستی داعش را در عملیات پاکسازی گسترده مناطق اطراف این شهر در جنوب استان صلاح الدین به هلاکت رساند.

نیروهای عراقی همچنین امروز منطقه «الوفا» در استان الانبار را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کردند و پرچم این کشور را بر فراز ساختمان های این منطقه به اهتزاز در آوردند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
غلام.محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
۰
۰
من.در.شگفتم.چند.ده.امریكایی.....میلیاردها.مسلمان.را.اسیر.كرده.چون.مسلمانها.با.همدرگیرند
قربان یوسفی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
۰
۰
اقای رئیس جمهور كشور ما منابع فراوانی درداخل دارد تحریم ها هیچگونه اثری بر ان ندارد اینكه دولت پشت تحریم ها خودراپنهان مینمایدوتمامی مشكلات وفشارهای موجوددرجامع راازتحریم ها میداندیك خوش خیالی بیش نیست اگرشمانمیتوانید باامكانات ودرامدهای داخل كشور شرایط را به سوی ایده ال ببرید شجاعت داشته باشید ازافرادی كه میتواننداین كار راانجام دهند كمك بخواهید یااگرغرورتان اجازه نمیدهدكه ازانان كمك بگیریدلااقل برای نجات كشور هم شده مردانگی بخرج دهید واز ریاست جمهوری كناره گیری نمائید تابدینوسیله ازفاجعه های بعدی دركشور جلوگیری شود فراموش نكنید كه حفظ اسلام وكشور برهمه چیز اولویت دارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها