تحلیلگر مسائل آمریکای لاتین گفت: زمانی که آمریکایی ها اعلام می کنند تحریم ها علیه کوبا بی اثر است نشان دهنده اعتراف به شکست آنهاست.
کد خبر: ۷۵۱۶۶۲
آمریکا به شکست خود در برابر کوبا اعتراف کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، محمدحسن قدیری ابیانه با حضور در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو به تشریح هدف آمریکا از لغو تحریم ها علیه کوبا پرداخت.

وی افزود: دولت آمریکا هنوز خصومت خود را با ملت کوبا حفظ کرده و در واقع با استقلال هر کشوری مخالف و مایل است که روی همه کشورها سلطه داشته باشد و با هر حکومت مستقلی مخالفت می کند.

قدیری ابیانه گفت: آمریکا بعد از 50 سال تحریم نتوانست کاری کند که دولت و ملت کوبا از استقلال خود دست بردارد و تحریم ها را بی فایده دید و به همین دلیل تحریم ها را لغو کرد و حتی اعلام کرد آمادگی دایر کردن سفارتی را در کوبا دارد.

این تحلیلگر مسائل آمریکای لاتین افزود: این مسئله به این معنا نیست که آمریکا دیگر خصومتی با دولت و ملت کوبا ندارد و همواره به دنبال سرنگونی حکومت مستقل کوبا و حاکم کردن افراد دست نشانده خود در این کشور خواهد بود.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا عملا اعلام کرد که تحریم ها علیه کوبا بی اثر بوده و نتواسته است اهداف آمریکا را در کوبا پیاده کند البته فشار تحریم ها همیشه بر روی کوبا و اثرات منفی آن نمایان خواهد بود اما به دلیل اینکه کوبا در سطح بین المللی اقدامات بسیاری را انجام داده، توانسته تحریم ها را لغو کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها