آخوندی: محور سوادکوه - تهران 5 ماه دیگر زیربار ترافیک می‌رود

خبرهای خوش وزیر راه درباره آزادراه تهران - شمال

وزیر راه و شهرسازی گفت: محور سوادکوه - تهران پنج ماه دیگر زیر بار ترافیک می‌رود.
کد خبر: ۷۵۱۵۳۴
خبرهای خوش وزیر راه درباره آزادراه تهران - شمال

عباس احمدآخوندی امشب در حاشیه تجلیل از راهداران استان‌های مازندران و تهران در امامزاده هاشم آمل در جمع خبرنگاران درباره پروژه‌های راه شمال کشور اظهار کرد: روند پیشرفت عملیات جاده فیروزکوه مطلوب است و با توجه به فعالیت انجام شده تا پنج ماه آینده این محور زیر بار ترافیک می‌رود.

وی درباره چهارخطه کردن محور هراز و تعریض آن تصریح کرد: فعالیت‌های زیادی در این محور انجام شده و پیشرفت خوبی را شاهد هستیم که بهسازی این محور نیز به صورت جدی در حال پیگیری است.

وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت مجدد آزادراه تهران - شمال افزود: عملیات احداث تکمیلی این محور دوباره آغاز شد و پیمانکاران این طرح در حال فعالیت هستند و خبرهای خوشی از این محور مواصلاتی مهم شمال کشور به گوش می‌رسد.

وی درباره پیشرفت عملیات جاده‌ای در منجیل بیان داشت: این پروژه برای کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و تلاش داریم عملیات احداث این محور نیز روند رو به رشدی را طی کند.

آخوندی تاکید کرد: تلاش داریم در سال آینده با اختصاص بودجه لازم این جاده را از شرایط تنگنا خارج کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهداران از فعالان عرصه راه هستند و فعالیت‌ شبانه‌‌روزی در محورهای کشور دارند، ادامه داد: راهداران در شرایط سخت سرما و گرما در حال خدمت هستند و برنامه‌ریزی برای توجه بیشتر به این قشر نیز در برنامه وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها