مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق:

«مشایی» از دنیای سیاست خداحافظی کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در باره سخنان منسوب به اسفندیار رحیم مشایی در باره کناره گیری از سیاست گفت:مشایی زرنگی می کند تا با این روش خود را مطرح کند حال آنکه او مهره ای نیست که پایداری به خاطر نبودن یا بودن او همراه احمدی نژاد باشد یا نباشد.
کد خبر: ۷۴۹۵۷۴
چرایی کناره گیری مشایی از سیاست

بیژن نوباوه در گفت و گو با سایت مثلث آنلاین افزود: در واقع مشایی می خواهد این طور القاء کند که من خیلی آدم بزرگ و مطرحی به لحاظ سیاسی هستم که تصمیمم می تواند معادلات جریان اصولگرایی را متأثر می کند تا عده ای هم بگویند نه آقا تو حتما باید باشی وگرنه بدون تو نمی شود. در صورتی که برای اصولگرایان فرقی نمی کند که مشایی در عرصه سیاسی کشور فعال باشد یا نباشد.

وی گفت: اگر مشایی رفتار اشتباهی کرد، آقای احمدی نژاد که متوجه بود چرا عوضش نکرد. اصولگرایان اصول انقلاب را معیار قرار می دهند اگر کسی منافع ملی را بشناسد و براساس منویات رهبری حرکت کند مقبول مردم می شود. به کلی مشایی دارای شخصیت ویژه ای نیست که بخواهد در انتخاب اصولگراها تعیین کننده باشد.

چرایی حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

رئیس اتحادیه نویسندگان جهان عرب درباره حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار داشت: حمله اسرائیل به سوریه در زمان دقیقی صورت گرفت در زمانی که ارتش سوریه موفقیت های بسیاری را در مقابله با گروه های تروریستی به دست آورده است و حمایت های خارجی از گروه های تروریستی از جمله آموزش نظامی و ارسال سلاح برای تروریست ها فاش شده است.

حسین جمعه در حاشیه کنفرانس جهان عاری از خشونت و افراط گرایی در تهران در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: حمله اسرائیل به سوریه با هدف تاثیرگذاری بر دستاوردهای ارتش سوریه در مقابل گروه های تروریستی همچون جبهه النصره و داعش صورت گرفته است لذا با توجه به درگیری های دیر الزور، جوبا، حلب و حوران، اسرائیل برای تاثیرگذاری بر موفقیت های ارتش سوریه و کمک به تروریست ها به برخی مناطق سوریه حمله هوایی کرد.

وی اظهار داشت: همه ما به خوبی می دانیم که آمریکا به دنبال اجرای پروژه خاورمیانه جدید طبق پروژه "برنارد لوئیس" است پروژه ای که در آن اسرائیل بر منطقه سیطره داشته باشد و تمامی کشورهای منطقه همچون ایران، سوریه، عراق و ... به 5 یا 6 کشور کوچک تجزیه شوند.

رئیس اتحادیه نویسندگان جهان عرب درباره وضعیت میدانی سوریه گفت: بسیاری از مناطق سوریه در حال حاضر در وضعیت باثباتی قرار دارد. طرطوس، لاذقیه و سویدا از لحاظ امنیتی در ثبات بسر می برند. در حمص، حماه و دمشق ناامنی اندک است و تنها وضعیت امنیتی در برخی استان ها همچون دیرالزور، درعا و حلب بی ثبات است که با تلاش نیروهای ارتش سوریه گروه های تروریستی در این استان ها نیز نابود خواهند شد.

شلاق داعش بر بدن نوجوان شجاع عراقی

عناصر گروه تروریستی داعش، نوجوان شجاع ۱۲ساله را در اعتراض به رفتارهای وحشیانه آنها در مرکز بازار تره بار منطقه زاب در غرب کرکوک، ۴۰ ضربه شلاق زدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان، تعدادی از عناصر داعش در حال تعریف و تمجید از آنچه که پیروزی های خود می خواندند بودند که این نوجوان سخن آنان را قطع کرد و با شجاعت خاصی آنان را مشتی قاتل و خوک خواند.

منابع محلی با بیان این که شجاعت این نوجوان و صراحت و شیوایی کلامش سبب شگفتی شاهدان شده بود، افزودند: این نوجوان خطاب به داعشی های مسلح گفت: شما کشور را ویران کردید، عرب را نابود کردید، هر کسی راکه با شما مخالفت کرد، کشتید، شما همانند خوک هستید، چه کسانی غیر از شما مساجد را ویران می کنند، جوانان را می کشند، زنان را می فروشند، اموال مردم را غارت، خانواده ها را آواره و شبانه روز مردم را تهدید می کنند؟»

پاداش ویژه برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرق کشور

یکی از رابطین سرویس های اطلاعاتی منطقه ای که نقش هماهنگ کننده سرویس موساد و سیا در برخی پروژه های تروریستی منطقه ای بر عهده دارد، اخیرا پرداخت معوقه جدید پولی به گروهک جیش العدل را منوط به عملیات جدید در مرزهای شرقی کرده است.

به گزارش جهان نیوز، این رابط همچنین از وعده یک پاداش پولی کلان تر در صورت موفقیت آمیز بودن آن عملیات خبر داده است.

در این دستورالعمل ویژه حمله به پاسگاه های مرزی و به خصوص پاسگاه های سپاه که در اختیار بسیجیان بلوچ می باشد، تاکید شده است.

در همین حال محمدظاهر سرکرده جیش العدل از اعضای گروهش خواسته به هر شکل ممکن یک عملیات جدید در مرزهای شرقی انجام داده تا بتوانند این پاداش ویژه را دریافت کنند.

محمد ظاهر گفته است، انجام این عملیات در کوتاه ترین زمان برای دریافت پول بیشتر از سرویس های اطلاعاتی الزامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها