سارق روی دیوار تیر خورد

2 کیلومتر دویدن برای گرفتن دزد

دزدان نقابدار که پس از تخریب دوربین‌های مداربسته به کارگاه‌های صنعتی دستبرد می‌زدند، تصور نمی‌کردند نصب دوربین مخفی در محل آخرین سرقت هویت آنها را فاش می‌کند.
کد خبر: ۷۴۸۹۵۵
دزدان نقابدار شبانه به کارگاه‌ها دستبرد می‌زدند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران، با طرح شکایتی گفت: به کارگاه صنعتی‌ام در حومه شهریار رفته بودم، چند بار نگهبانم را صدا زدم، اما او پاسخگو نبود. بنابراین به جستجو پرداختم و متوجه شدم دوربین مداربسته تخریب شده و نگهبان را با دست و پای بسته و بی‌هوش در میان وسایل ضایعاتی پیدا کردم. او را به درمانگاه منتقل کردم که ساعاتی بعد بهوش آمد و مدعی شد، پنج مرد نقابدار شبانه وارد کارگاه شده و پس از بیهوش کردن وی، پول‌های موجود در دفتر کارم و بخشی از آهن‌آلاتی را که در کارگاه داشتم، به سرقت برده‌اند.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، کارآگاهان با حضور در کارگاه مورد نظر و تحقیق از مرد نگهبان اظهارات وی را ثبت کرده و جستجو برای دستگیری عاملان سرقت آغاز شد.

کارآگاهان در ادامه با پرونده‌های مشابه دیگر در منطقه روبه‌رو شدند که در تمام آنها سارقان اقدام به تخریب دوربین‌های مداربسته کرده بودند. تحقیقات همچنان ادامه داشت تا این که در روزهای پایانی هفته گذشته سرقت دیگری به پلیس گزارش شد. کارآگاهان زمانی که برای بررسی موضوع وارد کارگاه صنعتی شدند، دریافتند، دزدان متوجه یکی از دوربین‌ها نشده و دوربین تصویر سارقان را بدون نقاب ثبت کرده بود.

با به دست آوردن تصاویر متهمان روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و آنها به اتهام سرقت‌های شبانه تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و مخفیگاه دو نفر از آنها از سوی پلیس شناسایی شد و متهمان دستگیر شدند. با انتقال این دو نفر به پلیس آگاهی غرب استان تهران آنها بازجویی شدند و اعتراف کردند با همدستی سه نفر دیگر دست به دزدی‌های سریالی از کارگاه‌های صنعتی زده‌‌اند.

ماموران در ادامه سه مالخر را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند. تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها