زن رمال با فریب زن ساده‌لوح به بهانه افزایش محبت شوهرش به او چهار گنجشک مرده را ششصد هزار تومان فروخت.
کد خبر: ۷۴۸۹۵۳
خرید 4 گنجشک مرده برای افزایش محبت شوهر

به گزارش جام‌جم، چندی قبل زنی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان راز کلاهبرداری‌های زن تبهکاری را فاش کرد.

او به ماموران گفت: مدتی بود محبت شوهرم به من کم شده بود و دیگر ابراز علاقه نمی‌کرد. موضوع را با یکی از دوستانم درمیان گذاشتم و او زن رمالی را به من معرفی کرد و مدعی بود، او می‌تواند کاری کند تا محبت همسرم به من بیشتر شود. وقتی اصرار‌های دوستم را دیدم، قبول کردم برای حل مشکلم نزد زن رمال بروم.

وی ادامه داد: وقتی درباره مشکلم به آن زن گفتم او 600 هزار تومان گرفت و برابر آن چهار گنجشک مرده به من داد و خواست یکی از آنها را در خانه بسوزانم به طوری که تمام خانه پر از دود شود. زن رمال سپس خواست، سه گنجشک مرده را پس از خواندن وردی داخل آش ریخته و آن را به همسرم بدهم. من بر اساس دستور متهم عمل کرده، اما نه تنها رفتار همسرم با من خوب نشده، بلکه او به دلیل خوردن گوشت گنجشک مرده مسموم و راهی بیمارستان شد. حالا هم قصد دارد مرا به خاطر این کار طلاق دهد.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند، روزانه تعداد زیادی زن و دختر جوان برای حل مشکلشان به خانه این زن مراجعه می‌کنند. در ادامه متهم با دستور قضایی بازداشت شد و در بازرسی از خانه‌اش وسایل رمالی کشف شد.

همزمان با دستگیری متهم، چند زن و دختر دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی علیه متهم شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد، این زن برای هر فالگیری و رمالی مبلغ 200 هزارتومان از مشتریانش دریافت می‌کرد و هنگام دستگیری متهم، مبلغ 69 میلیون تومان در حساب بانکی او وجود داشت.

سرهنگ ستار خــــــسروی افزود: متهم در بازجویی‌ها مدعی شده، بیش از 100 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است که تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان پرونده ادامه دارد.

وی در پایان هشدار داد: اعتماد به این افراد برای رفع مشکلات زندگی، گشایش در کار، بخت گشایی، پیداشدن اشیاء و افراد گمشده و....کار بسیار اشتباه و حتی خطرناکی است و باعث از دست دادن سرمایه‌ها می‌شود. توصیه ما به شهروندان این است که در صورت برخورد با فعالیت افراد رمال و فالگیر موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و با این‌گونه کلاهبرداری‌ها مقابله جدی صورت گیرد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرد ایرانی
Netherlands
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
آقا جام جم من خواب بودم و توی خواب , زنم آمده با قیچی موهای من را قیچی كرده كه مجبور شدم سرم را با تیغ بتراشم , بعضی از این زنها خیلی خرافاتی هستند باید برنامه های آموزشی پخش كرد تا گمراه نشوند , زنم می گوید من بی اهمیت هستم , بابا ساعت ٥/٣٠ صبح از خواب بیدار می شوم و ٦ صبح میزنم بیرون برم سر كار ساعت ٩ شب به خانه بر میگردم , خوب معلوم است كه خسته هستم حتی انرژی برای شام خوردن هم ندارم سرم را میزارم زمین به خواب میروم از خستگی باور كن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها