زن جوانی که 2 سال از شوهرش خرجی نگرفته بود در نهایت به دادگاه خانواده رفت و در خواست طلاق داد.
کد خبر: ۷۴۸۴۵۴
زن: شوهرم به جای دادن پول، مرا می‌زند

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و به قاضی گفت: دو سال است که شوهرم به من خرجی نداده است،‌ هر بار از او پول می خواهم مرا به باد کتک می گیرد، من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از شوهرم به خاطر عدم پرداخت نفقه شکایت کنم.

وی افزود: شوهرم از همان ابتدا خسیس بود و من هرچه تلاش کردم که این خصلت بد را کنار بگذارد بی فایده بود. در مدت این دو سالی که با او زندگی کردم همیشه حسرت خرید های آنچنانی و لباس های گرانقیمت به دلم مانده است.او همیشه به خاطر خسیس بودنش آبروی مرا نزد فامیل و خانواده خودم برده است. حتی همه خواهر و برادرانم هم همیشه او را سرزنش می کنند. امروز درست دو سال شده که شوهرم به من خرجی نداده است.

زن جوان افزود: شوهرم اصلا به روی خودش نمی آورد. نمی دانید روزی که مهمان داریم جانم به لبم می رسد باید با هزار سختی از او بخواهم که برای خانه خرید کند و این موضوع واقعا عذابم می دهد. شب گذشته بار دیگر از او خواستم به من پول بدهد تا برای خودم خریدی کنم یک دفعه عصبانی شد و فریاد زد که پول ندارد . گریه کردم و به او گفتم دو سال است که به من خرجی ندادی. سکوت کرده بود و حرفی نمی زد.

وی گفت: سکوتش عذابم داد. من هم عصبانی شدم هر چه دلم خواست به او گفتم یک دفعه عصبانی شد و مرا به باد کتک گرفت. من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

بعد از حرف های این زن، قاضی احضاریه ای برای شوهر این زن فرستاد تا بعد از شنیدن اظهارات او در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها