سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش آوار در قیطریه خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۲۸۳
مرگ کارگر جوان در زیر آوار

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت 9:19 صبح امروز یک مورد حادثه ریزش آواره سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه شش و نجات چهار را به محل حادثه واقع در قیطریه، خیابان قاسمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال احداث بود که به علت بی احتیاطی کارگران، یکی از دیوارهای آن فرو ریخته و یک کارگرجوان در زیر آوار گرفتار شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند، گفت: آنها در شرایط سخت که هر لحظه احتمال ریزش ساختمان بیشتر می شد، مشغول عملیات خارج کردن فرد و موفق شدند در کمترین زمان ممکن کارگر جوان را به نام قدیر 38 ساله از زیرآوار خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان این فرد را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان اینکه بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار علت این حادثه بوده است، گفت: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی و اطمینان از عدم وجود خطر به ماموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها