کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

تهران اواسط هفته بارانی است

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد:

آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی ایران

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از جوی آرام در غالب مناطق کشور خبر داد و افزود: پیامد آن، افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۷۳۰۰
آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی ایران

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه گفت‌: بر اساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی خواهد بود و در این مدت وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل و افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وی با بیان این‌که امروز وزش باد و گردوخاک در منطقه زابل تداوم خواهد داشت، افزود: از ظهر چهارشنبه موج ضعیفی نواحی شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش پراکنده در این نواحی خواهد شد. همچنین در بعدازظهر این روز وزش باد در استان تهران سبب کاهش غلظت آلاینده‌های جوی خواهد شد.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه‌شنبه کمی ابری و در پاره ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما دراین روز 3 و 11 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری و دربعدازظهر ابری همراه با وزش باد و اوایل شب بارش پراکنده همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 4 و12 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی در رابطه با آخرین پیش‌بینی‌های وضعیت جوی استان‌های هم‌مرز با عراق گفت: آسمان استان ایلام فردا کمی ابری در اواخروقت افزایش ابر با حداقل و حداکثر 5 و 17 درجه و در روز چهارشنبه نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 3 و 16 درجه پیش‌بینی می‌شود. در استان خوزستان نیز آسمان برای فردا صاف درپاره ای نقاط غبارمحلی و در اواخروقت افزایش ابر با حداقل و حداکثر دما نیز 10 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و در روز چهارشنبه کمی ابری بتدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد در شهرهای شمالی بارش پراکنده با حداقل و حداکثر دمای 10 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

همچنین آسمان استان کرمانشاه نیز در رو سه‌شنبه کمی ابری و در اواخروقت افزایش ابر با حداقل و حداکثر 1 و 17 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه نیز آسمان این استان نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش با و حداقل و حداکثر 4 و 13درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها