در این گزارش تصویری عکس های مسخره فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه که روز شنبه 6 دسامبر​(15 آذر) در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند، ارائه می شود. لطف کاربران به اولاند به دلیل یک عکس رسمی چاپلوسانه او با رئیس جمهور قزاقستان است.
کد خبر: ۷۴۶۵۵۵
آخرین عکس های مسخره فرانسوا اولاند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، فرانسوا اولاند هنگام دیدار با روسای کشورهای ثروتمند به ویژه دست به هر چاپلوسی می زند تا بلکه چند یورویی را از کیسه فتوت آنها به دست آورد.

در زمینه مسائل داخلی هم گاف ها و ژست های مسخره او سوژه جالبی برای فرانسوی ها ، رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.

اولاند روز جمعه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان با نورسلطان نظربایف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. اولاند برای جلب توجه قزاق ها و رئیس جمهورشان لباس سنتی قزاقی شامل کلاه شاپکا و یک پوستین را به تن کرد و در کنار نظربایف که کت و شلوار پوشیده بود یک عکس رسمی گرفت. قزاقستان دومین تامین کننده نفت فرانسه است.

جمعه شب این عکس منتشر شد و به اندازه ای در شبکه های اجتماعی اولاند مورد تمسخر قرار گرفت که صبح شنبه این عکس از صفحه اینستاگرام سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری قزاقستان برداشته شد.

ظاهرا این عکس موجب ناراحتی کاخ الیزه شده است.

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به دلیل خودشیرینی های بیش اندازه و برخی ژست هایش در برابر دوربین اغلب از سوی فرانسوی ها و نیز رسانه ها مورد مضحکه قرار می گیرد.

در این گزارش تصویری عکس هایی که از فرانسوا اولاند با الهام از این عکس از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند، ارائه می شود.

گزارش : بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
۰
۰
واقعا كه خیلی مسخره هست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها