اغلب یک عکس به مراتب گویا تر از کلمات می تواند یک واقعه را شرح دهد ، خواه واقعه ای خوشحال کننده ، خواه واقعه ای غم انگیز. 10 عکس مختلف برتر سال 2014 را برای این گزارش انتخاب کرده ایم.
کد خبر: ۷۴۶۰۶۵
برترین عکس های سال 2014

به گزارش جام جم آنلاین به نفقل از ریوییو 2014 ، سال 2014 در آستانه پایان یافتن است. در آخرین روزهای این سال در فرصت های مناسب برترین عکس های 2014 از خبرگزاری های مختلف و در زمینه های گوناگون را ارائه خواهیم کرد. یاهو کانادا در بخش ویژه ریوییو 2014 مجموعه ای از برترین عکس های این سال را بر اساس سلیقه کاربرانش منتشر کرده است. ما به نوبه خود 10 عکس از این مجموعه را که حاوی 40 عکس است، انتخاب کرده ایم.


یک کارمند سازمان پزشکان بدون مرز در مرکز بهداشتی پینسویل در لیبریا کودکی را که مظنون به ابتلا به ویروس بیماری ابولا است، در آغوش دارد.Getty Images .

این ببر از جنگل وارد شهر هاربین چین نشده است بلکه در پارکی ویژه ببرهای سیبری که در مرکز شهر احداث شده است ، به سر می برد. AFP .

خنده پاپ فرانسیکو اول در شهر رم پس از اینکه یک زن بزغاله​ای را به روی دوشش می گذارد.AFP .

منظره باشکوه و باورنکردنی شفق های قطبی در آسمان نروژ ناشی از یک توفان عظیم خورشیدی و تاثیر آن در جو کره زمین. AFP .

پاهای در زنجیر یک زندانی در رامبک در سودان جنوبی. AFP .

منظره هوایی مرکز شهر لندن و محله مالی پایتخت بریتانیا در مه غلیظ صبحگاهی.Reuters .

تظاهرکنندگان معترض به سیاست های ریاضتی سختگیرانه اقتتصادی اتحادیه اروپا در شهر بروکسل پایتخت بلژیک به سوی یک مامور پلیس ضد شورش کیسه های زباله پرتاب می کنند. Reuters .

کودک خردسال که دچار سوء تغذیه حاد است و به دلیل نبردها در سودان جنوبی به یک مرکز سازمان پزشکان بدون مرز در کودو منتقل شده است از حمام گرفتن خوشش نمی آید. Reuters .

تصویر هوایی از لاشه یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 در فرودگاه سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا که به دلیل سرعت بیش از اندازه هنگام فرود دچار سانحه شد.Getty Images.

صحنه ای از شورش در شهر فرگوسن ایالت میسوری آمریکا در پی کشته شدن یک نوجوان سیاهپوست از سوی یک مامور پلیس. La Presse Canadienne .


گزارش : بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها