ناگفته های بعیدی نژاد از توافق ژنو

ناگهان برنز زنگ زد و گفت، کری پیشنهاد جدیدی دارد

یک منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره کننده اعلام کرد:

ادامه فعالیت های هسته ای ایران بر اساس توافق ژنو

یک منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت : فعالیت های ایران بر اساس توافق ‍ژنو در هفت ماه آینده ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۷۴۵۹۲۳
ادامه فعالیت های هسته ای ایران بر اساس توافق ژنو

این منبع آگاه روز جمعه به ایرنا گفت: در طول هفت ماه آینده بر اساس توافق ژنو، ایران به فعالیت های تحقیق و توسعه ادامه می دهد و تغییری در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

وزیران خارجه ایران و کشورهای 1+5 روز سوم آذرتصمیم گرفتند مذاکرات را تا دهم تیرماه 94 برابر با اول جولای 2015 تمدید کنند.

یک عضو تیم مذاکره کننده پیش از این گفته بود: مذاکرات جامع نیز تا این زمان ادامه خواهد یافت و حتی ممکن است زودتر به اتمام برسد.

هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان طی هفت روز مذاکره در وین برای دستیابی به توافق جامع تلاش کرد لیکن طرف مقابل به دلیل فشارهای داخلی به ویژه پس از انتخابات اخیر کنگره آمریکا، آمادگی رسیدن به توافق را در این مهلت قانونی نداشت.

دیپلمات های مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که تاکنون بر خط قرمزهای تهران تاکید و پافشاری کرده اند برای حفظ حقوق و منافع ملت ایران و نیز اتمام حجت با طرف غربی با تمدید این دوره از مذاکرات موافقت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها