«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

عاملان درگیری خونین دو گروه اراذل و اوباش که منجر به جراحت 3 نفر و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند، توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۵۵۳۷
اراذل و اوباش  به جان هم افتادند

در پی بروز یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی منجر به جرح که در تاریخ 27 آبان ماه در محدوده کلانتری 104 عباس آباد رخ داد، 3 نفر با قمه و چاقو مجروح شدند و سایر متهمان با تخریب شیشه های یکدستگاه خودروی «بی ام و» از محل متواری شدند.

در ادامه بنا به دستور دادیار شعبه 5 دادسرای ناحیه 7 تهران پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع و پس از بررسی های اولیه و تهیه فیلم صحنه درگیری و تحقیقات و استعلام از شهود و همسایگان و استعلام مالک خودرو در نهایت احدی از ضاربان به هویت «سهراب» شناسایی در ساعت 12 مورخه 5 آذر ماه در محدوده نظام آباد دستگیر و پس از تخلیه اطلاعاتی و همکاری متهم دستگیر شده در ساعت 7 صبح 6 آذر ماه یکی دیگر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شد.

با بازجویی از متهم دستگیر شده 4 عامل دیگر درگیری نیز به هویت های «هاشم»، «داود»، «اردشیر» و «منصور» شناسایی و در چند عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بازداشتگاه پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ منتقل شدند.

در پایگاه پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همه از اراذل و اوباش مناطق مختلف شرق تهران هستند که به دلیل اختلاف مالی، خیابان را محل تسویه حساب قرار داده بودند لذا با اعتراف صریح متهمان در این رابطه پرونده ای تشکیل شد.

سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در نهایت پرونده به همراه متهمان به مرجع قضایی معرفی گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها