برای انجام خرابکاری در ایران و عراق

رژیم صهیونیستی منافقین را آموزش تروریستی می‌دهد

رژیم صهیونیستی در مرز اردن با عربستان سعودی به اعضای گروهک منافقین در زمینه چگونگی انجام عملیات تروریستی در ایران و عراق و همچنین مهارت‌های فنی و استفاده از فن‌آوری اطلاعات آموزش‌ می‌دهد.
کد خبر: ۷۴۴۷۲۵
رژیم صهیونیستی منافقین را آموزش تروریستی می‌دهد

به گزارش پرس تی وی، رژیم اسرائیل در مرز اردن با عربستان سعودی به اعضای گروهک منافقین برای انجام عملیات تروریستی در ایران و عراق آموزش می‌دهد.

این نخستین بار است که موضوع آموزش اعضای گروهک منافقین در خاک اردن و در منطقه مرزی این کشور با عربستان سعودی فاش شده است.

پیشتر برخی از گزارش‌ها فاش کرده بودند که به اعضای این گروهک پیش از اعزام به سوریه و عراق برای بمب‌گذاری و پیوستن‌ به گروه تروریستی جبهه النصره، ستیزه‌جویان تکفیری داعش و دیگر گروه‌های مسلح، در اردن آموزش‌های تروریستی داده می‌شود.

اعضای گروهک منافقین در سال 1365 به عراق گریختند و تحت حمایت صدام حسین، دیکتاتور پیشین عراق اردوگاه اشرف را در استان دیاله و در نزدیکی مرز ایران تاسیس کردند.

همچنین، گروهک منافقین با صدام حسین در سرکوب سال 1991 مخالفان در مناطق جنوبی عراق و قتل‌عام کردهای این کشور همکاری داشت.

گروهک منافقین تا کنون اقدام‌های خشونت‌آمیز و تروریستی متعددی علیه غیرنظامیان و مقام‌های دولتی در ایران انجام داده است.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به 17 هزار ایرانی در حملات تروریستی جان خود را از دست دادند که 12 هزار نفر از آنان قربانیان اقدام‌های تروریستی گروهک منافقین بوده‌اند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها