مالباختگان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه نمایند

دستگیری 10 سارق زورگیر

سرقت خودرو با ضربات چاقو

سارق ثروتمند دستگیر شد

پسر جوانی که تحت پوشش مسافر اقدام به زورگیری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۳۶۵۶
سارق ثروتمند دستگیر شد

ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه یکم آبان ماه اکیپ گشت انتظامی یگان امداد در حین گشت زنی در مسیر شمال به جنوب اتوبان صیاد شیرازی پایین‌تر از پل پاسداران به یک دستگاه خودرو پژو آردی که در حالت غیر عادی رانندگی می‌ کرد، مشکوک شدند.

در ادامه ماموران متوجه فردی شدند که در کنار راننده نشسته و در حال ضربه زدن با چاقو به راننده است که با مشاهده اکیپ گشت از خودرو پیاده و متواری شد و پس از تعقیب و گریز، متهم که خود را بعدا به هویت «بنیامین» ساکن پاسداران، خیابان دولت معرفی کرد، دستگیر شد.

در بازرسی از متهم یک عدد چاقو به همراه آچار کشف گردید و پس از آن راننده مجروح خودرو مذکور خود را به هویت «احسان» معرفی و بیان داشت که متهم را به عنوان مسافر سوار کرده که پس از طی مسیری به سمت وی حمله ور شده و با ضربات چاقو در خواست پول و خودرو را کرده است.

سرهنگ اقبال امانی، رییس کلانتری ۱۰۲پاسداران با اعلام این خبر، افزود: در ‌‌نهایت شاکی توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین منتقل گردید و متهم که وضعیت مالی خوبی نیز داشت به عنوان سارق زورگیر به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها