متهمان پس از آزار و اذیت مردم اموالشان را سرقت می کردند

اعدام ۳ تبهکار

دو مرد به اتهام آزار و اذیت به عنف در شهرستان مشهد و قاتلی در شهرستان جغتای، به پای چوبه دار رفتند و به مجازات رسیدند.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۸
اعدام ۳ تبهکار

به گزارش جام جم، دو محکوم نخست سحرگاه پنجشنبه گذشته در منطقه قاسم‌آباد شهرستان مشهد در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند، آنها که با هم دوست بودند با شکایت پسر نوجوانی در مرداد سال ۱۳۸۸ تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

با تحقیق از شاکی پرونده مشخص شد او روز حادثه برای خرید نان از خانه خارج شده بود که این دو متهم با سد کردن راهش و ربودن وی، او را به ساختمان نیمه‌کاره‌ای منتقل و پس از آزار و اذیت و سرقت گوشی تلفن همراهش ر‌هایش کرده بودند.

در حالی که متهمان تحت تعقیب پلیس بودند افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌ هایی را مبنی بر آزار و اذیت و نیز سرقت اموالشان مطرح کردند.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد ردپای دو متهم فراری در این پرونده‌ها وجود دارد. جستجو‌ها برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا سرانجام چند ماه بعد آنها دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی به جرایمشان اعتراف کردند و حتی یکی از آنها اعلام کرد در جریان سرقت موتورسیکلتی مرد جوانی را با ضربات چاقو کشته است.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، گفته‌های وی صحت دارد و جسد مرد جوان از سوی یکی از کلانتری‌های شهر کشف شده است. با اعتراف متهمان، هردو روانه زندان شدند.

پرونده دو متهم یاد شده با صدور کیفرخواست به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان خراسان‌رضوی ارسال شد و متهمان با توجه به ارتکاب جرایم سیاه‌شان به اعدام در ملأعام محکوم شدند.

این در حالی بود که یکی از آنها به اتهام قتل یکی از مالباختگان به قصاص محکوم شده بود. احکام صادره از سوی قضات شعبه ۲۸ دیوان عالی کشور تائید شد و آنها به دار مجازات آویخته شدند.

سومین محکوم نیز که پنجشنبه گذشته در شهرستان جغتای در ملأعام به دار مجازات آویخته شد، مرد بیست‌ساله‌ای بود که فردی را سال ۹۱ مورد آزار و اذیت قرار داده و کشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها