گالری‌های تهران در پایان این هفته نیز با برگزاری نمایشگاه‌هایی از آثار هنرهای تجسمی میزبان هنردوستان هستند.
کد خبر: ۷۴۳۱۹۸
برنامه گالری‌های تهران در آذرماه

یک هنرمند، مجموعه‌ای از تابلوهای فیگوراتیو خود را که از روی مدل‌های زنده خلق شده‌اند، با نام «چند نفر از ما» در گالری «گلستان» به‌نمایش گذاشته است.

شهرزاد قاضی زاهدی درباره‌ نمایشگاه «چند نفر از ما» گفت:‌ 19 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف و با تکنیک اکریلیک روی بوم به‌نمایش گذاشته شده است. این تابلوها سبک واحدی ندارند و تلفیقی از فیگوراتیو، مدرن و اکسپرسیو هستند.

این نمایشگاه از 30 آبان تا پنجم آذرماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «گلستان» به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

نگارخانه لاله

مرتضی اسدی تازه‌ترین نقاشی‌های خود را در نمایشگاهی با عنوان «من و پاییز» به‌نمایش گذاشته است.

این هنرمند درباره‌ تازه‌ترین نمایشگاه آثار خود، گفت:‌ 35 تابلوی نقاشی در ابعاد 40*40، 50*50 و 60*60 سانتی‌متر در این نمایشگاه روی دیوار رفته است. تکنیک همه کارها اکریلیک روی بوم است.

نمایشگاه «من و پاییز» از 30 آبان تا 12 آذرماه از ساعت 9 تا 19 در گالری لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله میزبان علاقه‌مندان است.

گالری گلستان

پونه جعفری‌نژاد تازه‌ترین نمایشگاه آثار فیگوراتیو و آبستره‌ خود را با به‌کارگیری موتیف‌های فرش در گالری «گلستان» به‌نمایش می‌گذارد.

این هنرمند درباره‌ این نمایشگاه گفت: 10 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف به‌نمایش گذاشته خواهد شد. در واقع، این نمایشگاه دو مجموعه‌ فیگوراتیو و آبستره است؛ در کارهای فیگوراتیو از موتیف‌های فرش استفاده کرده‌ام و کارهای آبستره هم سادگی خاصی دارند، فضای باز، منظره‌های متنوع و طبیعت را به‌نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه آثار جعفری‌نژاد از هفتم تا دوازدهم آذرماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «گلستان» به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

تالار میرمیران خانه‌ هنرمندان ایران میزبان نمایشگاهی از سنگ‌تراشه‌های «آژینه سیاح‌فیروز» خواهد بود.

نگارخانه‌ میرمیران

نمایشگاه «گوهر راز» شامل مجموعه‌ای از سنگ‌تراشه‌های «آژینه سیاح‌فیروز» است که 6 آذر ساعت 17 در نگارخانه‌ میرمیران خانه‌ هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل 110 اثر است که با تکنیک تراش و حکاکی روی سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی ساخته شده‌اند.

این نمایشگاه تا 11 آذرماه در نگارخانه میرمیران دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه‌ هنرمندان ایران مراجعه کنند.

گالری «ایده پارسی»

هفت هنرمند زن آثار تصویرسازی خود را در یک نمایشگاه گروهی در گالری «ایده پارسی» به‌نمایش می‌گذارند.

عارفه یونسی درباره‌ نمایشگاه «هر ذهنی یه دودکش داره» گفت: 35 تابلوی تصویرسازی از هفت هنرمند زن (هر هنرمند پنج تابلو) در این نمایشگاه روی دیوار می‌رود. این آثار با تکنیک‌های مختلفی مانند میکس‌مدیا و کلاژ خلق شده‌اند و ابعادی در اندازه کاغذ A3 و A4 دارند.

نمایشگاه «هر ذهنی یه دودکش داره» از هفتم تا 12 آذرماه از ساعت 17 تا 20 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه الله‌وردی آذر، شماره 28 میزبان علاقه‌مندان به هنر تصویرسازی خواهد بود.

گالری «آرته»

یک هنرمند حاصل 10 سال عکاسی از دورنمای تهران و آسمان این شهر را در گالری «آرته» به‌نمایش گذاشته است.

عبدالرضا نیکو درباره‌ نمایشگاه «تهران از ری» گفت: این مجموعه شامل 15 عکس ۸۴×۵۶ سانتی‌متری است که نماهایی از آسمان تهران را نشان می‌دهد. خانه‌ من در شهرری است و از 10 سال پیش روی تپه‌های اطراف آنجا می‌رفتم و از دورنمای تهران عکاسی می‌کردم.

نمایشگاه «تهران از ری» تا دوم آذر ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «آرته» به نشانی ونک، خیابان ملاصدرا، شیخ‌بهایی جنوبی، بلوار علی‌خانی، ۲۰متری گلستان، ۱۲ متری دوم، شماره 3 میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها